Privat UL - kjønn

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Vi skal på privat ultralyd i dag. Eldstemann ønsker å være med. Han er spesielt spent på om det er en ny lillebror eller lillesøster. Er der sjangs for at vi får vite det i dag tror dere? Prøver å forberede han på at det ikke alltid lar seg avgjøre så tidligo_O jeg er 16+0

Vi skal på privat ultralyd i dag. Eldstemann ønsker å være med. Han er spesielt spent på om det er en ny lillebror eller lillesøster. Er der sjangs for at vi får vite det i dag tror dere? Prøver å forberede han på at det ikke alltid lar seg avgjøre så tidligo_O jeg er 16+0
Jeg var når jeg var 16+4 og hun hadde ingen problemer med å se kjønn da. Hun kunne faktisk se kjønn fra uke 13 så tror ikke det skal være noe problemer med å se kjønn når du er så langt på vei :happy: Lykke til!

Hvis baby ligger godt til vil dere se kjønn.

Med forrige hadde vi med begge storesøsknene så de kunne se. Super opplevelse :)

Jeg var på mandag, var da 15 + 6. Kunne tydelig se kjønn :happy: Håper du får se, er så spennende :love7

Jeg så tydelig i 13+1, så det burde ikke være noe problem for dere i dag :happy:

Jeg var på ul når jeg var 13 uker og fikk vite kjønn :)

Takk for svar alle :-)

Vi fikk vite at vi venter en gutt:Heartblue Det blir da gutt nr 3:Heartblue

Back
Topp