privat ul i tromsø?

Gyn Tromsø [:)] Jeg bestilte rett til de, men gynekologen mente at jeg hadde grunn til å få ul (var "bare" bekymret), så mot at jeg dro til legen og fikk de til å sende rekvisisjon så betalte jeg 40 kr. Hvis ikke måtte jeg betalt 500 kr. De har ikke så gode ul-apparater der da, men det er nå bedre enn ingenting. [:)]

ORIGINAL: *April*

Gyn Tromsø [:)] Jeg bestilte rett til de, men gynekologen mente at jeg hadde grunn til å få ul (var "bare" bekymret), så mot at jeg dro til legen og fikk de til å sende rekvisisjon så betalte jeg 40 kr. Hvis ikke måtte jeg betalt 500 kr. De har ikke så gode ul-apparater der da, men det er nå bedre enn ingenting. [:)]

jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. og jeg vet ikke om jeg er 5 eller 12 uker på vei.
jeg prøvde gjennon jordmor å få tidlig ul for å finne ut. hun ville ikke sende meg. så da vil jeg gjerne ha privat ul for å finne ut mer. sns de er vanskelig og forholde seg til dette når jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei.

Husker ikke hva den private klinikken heter...

ORIGINAL: babeth

Fareth tar også tili UL, men ikj seint i sv.skapet som oftes.... bare om du e skikkelig bekymra! trenger ingen rekvisisjon. 

driver han enda?

ORIGINAL: Lone_mor

jeg fikk beskjed om at det ikke var noe tilbud om privat UL i tromsø. Men jeg var på GYN tromsø, men jeg hadde en time der uansett, og da tok han ul på meg siden jeg var gravid (uke 7+2)

så det er tvilsomt at jeg får kommet inn noen plass:(

Back
Topp