Privat UL i Bergen..

englefjes3

Forelsket i forumet
Noen som vet hvor jeg kan få tatt privat UL i Bergen til en rimelig penge???? [:)]
Har lyst til å ta en UL i uke 7-8. Er litt nervøs siden jeg nylig hadde en SA..

Hei!

Nå er ikke jeg fra Bergen og er ikke kjent der heller, men jeg har lest litt og tror det er mulig med privat UL på Omnia på Danmarksplass og Volvat ved Lagunen. Majorstuaklinikken i Nygårdsgata. Knut Gjelland på Haukeland er visst anbefalt også har jeg lest. Vil tro det koster litt altså. Jeg skal på UL i uke 7 og der jeg skal koster det 1000kr. Har ikke klart å finne noe billigere enn 900 kr.

Sniker litt fra Oktober, jeg! Jeg var på privat UL i Bergen i uke 8, pga blødninger. Var hos Alfahelse på Bryggen, hos en lege som heter Trude Hetland. Kort ventetid, og kostet bare 600 kr. [:)] Var vel kanskje ikke den mest avanserte UL, men vi fikk se at hjertet banket og at ting så fint ut! Rimelig og helt grei undersøkelse! [:D][:D]

Torgeir Bjerknes på Nesttun, ellers har du majorstuaklinikken i sentrum rett ved st. paul kirke. Lykke til!

Takk for svar [:)] Vet om Majorklinikken, men en venninne av meg betalte 1200,- der nylig, og det syntes jeg var litt drøyt [:'(]

Back
Topp