Privat ul Ålesund

regnbue

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Er det noen plass jeg kan bestille meg privat ul i Ålesund? Vil gjerne på ul i ca uke 12 men får ikke henvisning fra lege da det egentlig ikke er behov [emoji5]️
Hvor var du og hva betalte du? [emoji5]️

Gynekolog Ipsen på Moa er veldig dyktig og et behagelig vesen.
Trooor det koster rundt 8-900kr :)

Sniker litt fra april. Jeg fikk henvisning fra fastlegen til min vanlige gyn. Det kan man jo alltids be om - betalte 62 kr for ultralyd (tror det er for engangsutstyret)

Austad i ulsteinvik har jeg hørt mye bra om [emoji1360] skal dit selv om 2,5 uke. Koster 1000kr.

Ibsen tar kun imot dersom du hr vært der før. Mr klinikken tar imot etter uke 12 og jeg tror frisk senteret også tar imot ☺️

Ibsen tar kun imot dersom du hr vært der før. Mr klinikken tar imot etter uke 12 og jeg tror frisk senteret også tar imot ☺️

hvor er mr klinikken og frisk senteret? forrige gang fikk jeg henvisning til tildlig ul på medi 3, kan en bestille selv der?

hvor er mr klinikken og frisk senteret? forrige gang fikk jeg henvisning til tildlig ul på medi 3, kan en bestille selv der?
Mr-klinikken ligger ved cirkel-K på Moa og daaskogen legesenter. På frisk senteret tror jeg også man må ha vært der før, de ligger i samme bygg som kinoen og svømmehallen ☺️

Back
Topp