Privat TUL?

Sniker fra desember! Vi kjøpte en ultralyd pakke med 3 stk. Betalte rundt 3500 kr ca. Vi synes det var sikkerlig verdt det!! Har roet oss veldig ned. Så dersom man har råd, og lyst, så ville jeg anbefalt det!!

Har noen hatt TUL på privatklinikk? Hva kostet det og er dere fornøyde?
Betalte 1100kr for en tidlig. 7 uker. Så spiren og hjertet som slo. Men utenom det veldig lite å se da. Så ble en kort sesjon. Godt å ha sett hjertet, var derfor jeg ville på det:) Men koster litt.

Sniker fra desember.
Betaler 1600, men absolutt verdt pengene. Hun som undersøkte meg sist tok seg god tid, og hun forklarte og viste mye mer enn hva vi hadde ventet oss på forhånd, selv om det «bare» var i uke 8.
Har vært der tidligere også, to ganger i et svangerskap der det var mistanke om at det ikke ville gå bra, og hadde en god opplevelse da også. Fikk mye informasjon og følte oss godt ivaretatt etterpå.

Last edited:
Har noen hatt TUL på privatklinikk? Hva kostet det og er dere fornøyde?

Betalte litt over 1500,- og var kjempefornøyd! Hadde jeg hatt mye penger til overs, hadde jeg bare dratt dit. Fikk kjempefine bilder på skjerm og fikk også tilsendt både bilder og video på mail:Heartred De tok seg god tid og forklarte masse!

Betaler 600kr/gang. Er så fornøyd at de får följa upp oss videre genom graviditeten. Så det blev visst privat jordmor ist for kommunal:wacky:

Har ikke vært enda men skal på Aleris, må betale 1900

Back
Topp