Privat TUL innlandet

Kineknute

Betatt av forumet
Aprilspirene 2023
Hei dere!
På 4+5 var jeg på TUL, fikk der se fosteranlegg. Ny TUL er ikke før 13/9.... Dette er jo fryktelig lenge å vente for noen som er bekymra, småredd og hysterisk... :bored:

Hvor på Østlandet (innlandet) kan man ta ultralyd privat? Den eneste jeg klarer å søke meg frem til er Doktor Pia på Skarnes, til 1700,-! Noen som vet om flere?

Men kjære…. Ser jo at man får tatt TUL privat for rundt en tusenlapp i Oslo. Dessverre er jobbsituasjonen slik at jeg ikke kan dra så langt…
Nei, men i tid, bensin eller kollektivbillett går kanskje vinninga opp i spinninga?

Hun er den billigste jeg har hørt om hvert fall :joyful: Ellers er det Mjøskirurgene. Vet ikke om Jordmorklinikken Innlandet eller Hamar Gynekologi utfører tidlig ul?

Last edited:
Nei, men i tid, bensin eller kollektivbillett går kanskje vinninga opp i spinninga?
Nettopp. Og når man da i tillegg ikke har mulighet til å dra så langt på en ukedag, så er det jo også uaktuelt.

Men det er klart… Det føles bedre å bruke 1000,- på TUL + noen hundrelapper på kollektivt, og kanskje noen hundrelapper på shopping, en matbit, litt tull og tøys (plutselig er man oppe i godt over 2000,-!), enn å bruke 1700,- på TUL. Hjernen er merkelig…

Hei dere!
På 4+5 var jeg på TUL, fikk der se fosteranlegg. Ny TUL er ikke før 13/9.... Dette er jo fryktelig lenge å vente for noen som er bekymra, småredd og hysterisk... :bored:

Hvor på Østlandet (innlandet) kan man ta ultralyd privat? Den eneste jeg klarer å søke meg frem til er Doktor Pia på Skarnes, til 1700,-! Noen som vet om flere?
Ca 1500 kr for tidlig ultralyd i Elverum. (Fasia)
ca 1600 kr på Austad Diagnostikk(Hamar)
:)

Ca 1500 kr for tidlig ultralyd i Elverum. (Fasia)
ca 1600 kr på Austad Diagnostikk(Hamar)
:)
Har du vært hos dem? Hvilke anbefaler du mest?

Edit:
Ser ikke ut som Hamar utfører tidlig UL :)

Vedlegg

• 36FF7583-B578-4FDD-B934-0D06AC0E1771.png
    36FF7583-B578-4FDD-B934-0D06AC0E1771.png
    188,1 KB · Visninger: 7
Dr. Dropin har lørdagstimer uten pristillegg, så hvis du vil ha en Oslo-tur er det en mulighet. Jeg likte veldig godt dr. Massiah på Ensjø (men det var i forbindelse med forsøk, har ikke testet TUL).

Back
Topp