Privat tul for å finne ut kjønnet?

Peanut2018

Gift med forumet
Septemberbarna 2019
Hei, vi klarer ikke helt å bestemme oss. Vi har litt lyst å bestille tul for å forhåpentligvis se kjønnet før oul da vi begge er ekstra spent denne gangen. Den klinikken jeg har vært i kontakt med sa de kunne se kjønn etter uke 13, men det er vel aldri noen garanti?

Nå skal vi på oul når jeg er 18+5 så det er jo bare en måned mer venting om vi ikke gjør det, men samtidig så tar jo dette en evighet og det å være gravid føles ut som noe av det tregeste en kan oppleve da det er så mye å se frem til.

Hva ville dere gjort og har dere noen erfaring med å se kjønnet tidlig og om det har stemt eller ikke?
 
Vi skal ha ultralyd neste uke, har et lite håp om at vi får se kjønn allerede da.
Skjønner godt nysgjerrigheten din med å se kjønn. Jeg er også det, men jeg tror ikke jeg blir å betale for en ekstra tul om vi ikke får sett kjønn på denne.
 
Vi kommer ikke til å gjøre det. Jeg synes det er litt bingo om man får vite riktig eller ei så tidlig, og da blir poenget litt borte for min del. :)
 
Vi kommer ikke til å gjøre det. Jeg synes det er litt bingo om man får vite riktig eller ei så tidlig, og da blir poenget litt borte for min del. :)
Er det jeg og tenker at jeg hadde nok ikke klart å trodd helt på det om vi hadde fått vite det før oul uansett. Men samtidig veldig lyst og håper at det er stor sjanse for at de ser riktig.
 
Vi skal ha ultralyd neste uke, har et lite håp om at vi får se kjønn allerede da.
Skjønner godt nysgjerrigheten din med å se kjønn. Jeg er også det, men jeg tror ikke jeg blir å betale for en ekstra tul om vi ikke får sett kjønn på denne.
Dette blir evnt eneste ultralyden vi tar privat og betaler for, men ja. Klarer ikke å bestemme oss helt :)
 
Skjønner du er nysgjerrig, det er jeg også! Men kanskje ikke så nysgjerrig at jeg hadde betalt for ul. Anyway- jeg skal ha nipt, og da får jeg nok vite kjønn, med mindre jeg sier at jeg ikke ønsker det ( skjer ikkexsmile9)
 
Er det jeg og tenker at jeg hadde nok ikke klart å trodd helt på det om vi hadde fått vite det før oul uansett. Men samtidig veldig lyst og håper at det er stor sjanse for at de ser riktig.
Jeg har jo hatt og skal ha tusen TUL'er, så jeg hadde gått for en TUL uansett hvis det er den eneste UL før OUL for dere :p Så får dere heller ta evt kjønn med en klype salt :) Det er jo uansett godt å se at alt ellers er bra i magen ❤️
 
Jeg har jo hatt og skal ha tusen TUL'er, så jeg hadde gått for en TUL uansett hvis det er den eneste UL før OUL for dere :p Så får dere heller ta evt kjønn med en klype salt :) Det er jo uansett godt å se at alt ellers er bra i magen ❤️
Vi får ul ca hver 4 uke hos jordmor, men apparatet er så dårlig at mam kan ikke se så mye, så er derfor jeg vurderer bare den ene ;)
 
Vi får ul ca hver 4 uke hos jordmor, men apparatet er så dårlig at mam kan ikke se så mye, så er derfor jeg vurderer bare den ene ;)
Det hadde jeg gjort også da altså! :p
 
Skjønner du er nysgjerrig, det er jeg også! Men kanskje ikke så nysgjerrig at jeg hadde betalt for ul. Anyway- jeg skal ha nipt, og da får jeg nok vite kjønn, med mindre jeg sier at jeg ikke ønsker det ( skjer ikkexsmile9)
Så kjekt å få vite 100% riktig kjønn ;) Sist var jeg halvredd at det vi hadde fått vite etter oul dkulle være feil, så ble nesten overrasket over at det var en jente som kom, selv om vi hadde vært på et par ekstra vekstkontroller etter oul og ingen hadde sagt det motsatte. Haha, så jeg hadde vel kanskje ikke helt klart å trodd på det vi hadde fått visst om vi dro på TUL, men veldig fristet. Hvis jeg tar før uke 14 koster det 1000 kr og jeg synes ikke det er så gale bare den ene gangen, selv om vi har litt reisevei.
 
Jeg var sist svangerskap, tror ikke jeg skal denne gangen. Turte liksom ikke helt å tro på det før jeg fikk bekreftet det på oul, nå er jeg bare 17+4 når jeg skal på oul så skal klare å holde meg:p
 
Vi skal ta nipt i Sverige. Da tester de for kjønnskromosomer også, i tillegg til kromosomfeil.

Men hadde vi ikke fått det som en del av pakka på nipt, så hadde jeg ikke giddet. Er så stor feilmargin så tidlig uansett.
 
Vi skal ta nipt i Sverige. Da tester de for kjønnskromosomer også, i tillegg til kromosomfeil.

Men hadde vi ikke fått det som en del av pakka på nipt, så hadde jeg ikke giddet. Er så stor feilmargin så tidlig uansett.
Ja, er jo det jeg er redd for, at vi får høre feil ;)
Hadde vært kjekt å hørt med andre som har gjort det tidlig, om det har stemt eller ikke.
 
Jeg/vi har veldig lyst til å finne ut kjønnet litt tidligere enn OUL :) kommer mest sannsynligvis til å bestille time privat. Har dere landet på noe nå da?
 
Vi fikk vite kjønnet på ultralyd i uke 13 :) det er også en veldig fin tid å se barnet på. Syns det var skikkelig verdt det!
 
Vi fikk vite kjønnet på ultralyd i uke 13 :) det er også en veldig fin tid å se barnet på. Syns det var skikkelig verdt det!
Fikk dere vite det sikkert? Var også på ul og ble målt til 13+1 den dagen, og hun mente hun kunne se antydning til kjønn, men det var veldig usikkert så tidlig siden det fortsatt ser ganske likt ut (med små forskjeller selvfølgelig :)
 
Vi fikk vite på tul i uke 13. Var veldig tydelig, så tør å stole på det. Men oul blir fortsatt en dobbeltsjekk, da :)
 
Back
Topp