Privat tidlig ultralyd

• Trådstarter Trådstarter Moderator Alice
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Alice

Guest
Jeg synes det begynner å bli populært med privat ultralyd. Er mange som benytter seg av det får å se at alt er bra.

Jeg tok det under begge svangerskap (uke 6+7 og 7+1).Først etter det valgte vi å fortelle det til omverdenen.

Har dere planer om å benytte dere av der? 

Jeg har tenkt å bestille time til tidlig UL, men er usikker på når jeg skal gjøre det.. Har første svangerskapkontroll 30.okt, og vil gjerne ha en ul før den tid for å se om alt er i orden. :)

Ja hei, det vil jeg og ta, men kanskje litt tidlig enda, da j nærmer m 6 uker, men venter et par uker til, tvi tvi:)

Hvordan var det, hørte hjertelyd og alt var greit el?

Jeg var på tidlig ul når jeg var 6+2 og skal igjen nå på torsdag. da er jeg 7+5.. Det er først og fremst fordi jeg har mistet så mange ganger.. Skal en gang til denne uken fordi det var litt vanskelig å si om det lille vi så som banket var hjertet til babyen eller pulsen min.. hehe =) Men, godt med en unnskyldning til nok en ultralyd! =)

Hadde ikke bestilt ul så tidlig om jeg ikke fikk det, da hadde jeg ventet til uke 12/13, når man ser litt mer av betydning..
Men jeg har vært og skal på ul i uke 7, pga prøverør, bare for å bekrefte liv, får jo det når det er prøverør.
Men tar en i uke 12/13, for å sjekka at ting ser ok ut da.

har kommet til å gjøre det - men ettersom jeg ikke er sikker på termin og har ett slingring på 3 uker så får jeg ULhenvisning av lege.  Kommer nok til å offentliggjøre til de nærmeste når vi har UL bilder og vise

Så lenge det ikke skjer noe, så venter jeg til ordinær UL

Tok privat UL ved 12 uker forrige gang. Satser på å gjøre det samme igjen. Håper hvertfall jeg klarer å vente så lenge, er litt mer å se da :) Syntes det var så greit å få se at alt var i orden og at det var liv der før vi offentliggjorde det, og det var en kjempehyggelig opplevelse. Ordinær UL ble en skuffelse i forhold, alt for rutinepreget.

Back
Topp