Privat tidlig ultralyd i Oslo - noen anbefalinger?

Twinklestar

Blir kjent med forumet
Hei :)
Ville bare høre med dere som har vært til privat TUL i Oslo om dere hadde lyst å dele noen tips/anbefalinger/erfaringer? Hvor dro du, i hvilken uke var du og var du fornøyd med stedet? Og evt hva betalte du? Vurderer å bestille time men aner ikke hvor og leste en artikkel om at kvaliteten kan variere mye så vil jo selvfølgelig gjerne til et sted de er flinke :)

Sniker fra august :) var på tul hos Oslo jordmor og kvinnesenter når jeg var 9+1. Innvendig ul. En helt ålreit opplevelse. Hun forklare ut ifra hva man kan tyde så tidlig osv. Jeg velger likevel å gå til Lundring for neste tul som er når jeg er 13+ett eller annet, fordi jeg ikke har klart å unngå all skryten han har fått. På kvinnesenteret betalte jeg forresten 1100 kr og det er en del dyrere hos Lundring :)

Anbefaler også turen ut av Oslo til Lundring på Jessheim! Spesielt fra ca uke 12 gjør han en grundig sjekk av lille og kan stort sett se kjønnet. Jeg ble veldig betrygget av ul hos han ca uke 12 med nr 2. Skal i uke 14 denne gangen [emoji4] Koster 1800kr så han er ikke billig, men jeg føler det er verdt det! Spesialistsenteret for kvinner heter det. [emoji5] Han har også litt rimeligere tul hvis du går før uke 11-12 da, men da ser man jo ikke like mye...

Anbefaler også turen ut av Oslo til Lundring på Jessheim! Spesielt fra ca uke 12 gjør han en grundig sjekk av lille og kan stort sett se kjønnet. Jeg ble veldig betrygget av ul hos han ca uke 12 med nr 2. Skal i uke 14 denne gangen [emoji4] Koster 1800kr så han er ikke billig, men jeg føler det er verdt det! Spesialistsenteret for kvinner heter det. [emoji5] Han har også litt rimeligere tul hvis du går før uke 11-12 da, men da ser man jo ikke like mye...
Enig Har bestilt time hos han i uke 13, gleder meg!

Jeg går til Aleris og gynekologen min der, hun hadde jeg oppfølging hos etter koniseringene mine, og var veldig fornøyd

Back
Topp