Privat svangerskapsoppfølging i Drammensområde?

Iben__

Blir kjent med forumet
:HeartbigredHei :-)

Jeg vet ikke helt om dette er riktig «sted» å spørre, men jeg prøver :)

Som overskriften sier så ønsker jeg råd og erfaringer fra dere som har prøvd privat oppfølging i svangerskapet i drammensområdet. Tenker her både lege/gynekolog/jordmor, gjerne et sted som har «hele pakka».

Jeg ønsker et sted hvor man føler seg velkommen og ivaretatt, uansett om man et 4 uker eller 20 uker på vel:-)

MERK: Jeg er ikke gravid nå, holder på med en SA, men jeg gjerne være litt føre var, og derfor begynne å sjekke ut litt forskjellige steder, slik at jeg vet hvor jeg skal ringe når jeg blir gravid igjen:-)

Grunnen til at jeg ønsker privat oppfølging, er fordi mitt møte med det offentlige her var en lite hyggelig opplevelse :-( Har skrevet om det i et annet innlegg, dersom noen skulle være interessert!

Håper på å høre fra dere!

klemmer <3

Jeg bor et annet sted i landet, så jeg kan desverre ikke anbefale noen, men jeg har gått til privat jordmor gjennom to svangerskap.
Og jeg må bare si at det var vel verdt pengene. Jeg følte meg sett, hørt og ivaretatt hele veien :Heartred
Er usikker på hva jeg skal gjøre denne gangen siden fordi hun jeg gikk til har sluttet siden sist jeg var gravid, og firmaet har flyttet til et annet sted. De finnes ennå, og noen nye jordmødre har kommet til. Før var de rett ovenfor jobben min, så det var så enkelt å stikke bort for en prat og en sjekk.

Jeg er litt usikker på om de tilbyr den type oppfølging, men ville sjekket ut Nimo klinikken i Drammen, de er helt fantastiske!
De har i alle fall lege og gynekolog vet jeg :)

Ikke hatt privat svangerskapsoppfølging, men var på ultralyd i uke 12 hos Nimoklinikken i Drammen. Var en kjempefin opplevelse! Var da hos Sunniva Jacobsen Hochnowski.

Ellers foreløpig fornøyd med jordmor i Lier kommune, men man får kanskje ikke velge jordmor utenfor hjemkommune?

Back
Topp