Privat sæd donor !

Mor til Bitteliten

Andre møte med forumet
Faaen jeg er skuffa !!!

Jobbet veldig med å takle sa som skjedde nå 8 juni og endelig var kroppen klar så kommer ikke donor som avtalt !

Nå er jeg så skuffa og lei meg .
Ikke mange som gjør sånne avtaler men som jeg skulle ønske jeg hadde en sæd donor for handen akurrat nå!

Jeg har truffet noen på denne reisen men opplever det som frustrende når ting ikke går .

Ikke få beskjed om at han ikke komme og ikke svarer han på timesvis !

Så attpåtil får jeg mld : jeg gir sæden du skulle hatt til en annen dame ..

Utrolig unødvendig ! Å holde på med sånne kommentarer.

Jeg er livredd jeg ikke får flere sjangser!

Er 37 år og vet tiden er begrenset.

Men HÅPER på min egen baby med hele hjertet.!

Så leit at du både har opplevd sa og at donor plutselig trakk seg. Og utrolig dårlig gjort å sende en slik melding :(

Har du vurdert donor via klinikk? Det koster jo litt, men da blir det i alle fall gjort på en seriøs måte slik at du slipper at donor trekker seg.

Trist å høre at du har mistet!

Skjønner også at du er skuffet og lei deg for at donor har trukket seg. Jeg tenker at dette høres ekstremt useriøst ut, og ville faktisk tenkt at dette ikke er gener jeg ville bragt videre. Du har sikkert dine grunner til at du ønsker deg privat donor, men ville sterkt vurdert å gjøre det via en klinikk om jeg var deg. Det sikrer også barnet retten til å spore opphavet sitt når det blir gammelt nok, i tillegg til at det er en del sikkerhet for din del ifht sykdommer og at sæden som doneres er av god kvalitet.

Med høy bmi vil jeg bare bli avist på klinikk ☹ jeg orker ikke utsette meg for det !

Jeg tester meg for kjønnssykdommer og min donor gjør det samme . Viser meg bekreftelse fra fastlege .

Jeg har hatt bare gode erfaringer til nå med privat donor .. men denne kommentaren jeg fikk nå syns jeg var ugreit og ufin !

Han sa unnskyld .

Men skuffelsen og skrekken for at tiden løper fra meg sitter i

Hvordan fikk du tak i ham i utgangspunktet? Vet om apper i USA, men ikke hørt noe her i landet om apper for private donorer.

Medicus behandler alle med opp til 35 i bmi, og tar individuell vurdering ved bmi over dette. Siden du allerede har vært gravid og dermed faktisk er fruktbar skal du ikke se bort i fra at du blir godkjent selv ved bmi en god del høyere enn 35 :)

Om det likevel ikke er aktuelt for deg så håper jeg neste forsøk med privat donor går bedre. Masse lykke til videre!

Med høy bmi vil jeg bare bli avist på klinikk ☹ jeg orker ikke utsette meg for det !

Jeg tester meg for kjønnssykdommer og min donor gjør det samme . Viser meg bekreftelse fra fastlege .

Jeg har hatt bare gode erfaringer til nå med privat donor .. men denne kommentaren jeg fikk nå syns jeg var ugreit og ufin !

Han sa unnskyld .

Men skuffelsen og skrekken for at tiden løper fra meg sitter i
Skjønner. Som Kelsey sier, er det mange som tar individuelle vurderinger av BMI. Men, til syvende og sist er dette ditt valg. Det vil finnes mange useriøse mennesker der ute, og jeg lurer litt på motivasjonen til disse mennene som donerer privat. Håper du finner en løsning som passer for deg.

Jeg anser meg for å være en god menneske kjenner og følger magefølelsen hva som er greit / ugreit.

Er noe ugreit så avbryter jeg kontakten .

Back
Topp