'Privat nummer' ringer meg :/

Prox

Gift med forumet
Får ikke opp nummeret og det har ringt to ganger om dagen i 3 dager nå.. er det telefonselger?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke vært borti selgere som ringer med privat nummer.. Men er mulig kanskje..

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Trodde ikke selgere hadde lov til å ringe med privat nr? Mener jeg har hørt det...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I utgangspunktet har ikke selgere lov å ringe med skjult nr, men jeg lurer litt på om de ikke følger det. Jeg har blitt oppringt av skjult nr flere ganger den siste tiden jeg også

Selgere eller markedsundersøkelser har ikke lov til å ringe med skjult nummer:)
Men kan du ikke bare ta den da?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Legen og sykehuset ringer meg ofte med privat og blokkert nummer. Kan det være noe sånt?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg innbitle meg at telefonselgere har ringt meg med skjult nr, men da husker jeg kanskje feil?

Tror d er selgere. Har ringt mg også 2 ganger daglig i flere dager

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app

selgere har ikke lov til å ringe med skjult nr.

men vet at noen leger gjør det.
lindorf gjør det.
ellers kan det være så enkelt at det er noen du kjenner som har skjult nr.
det beste er da bare å ta tlf og høre hvem det er.
Sign

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

på dinside.no leste jeg en gang en artikkel der det sto at selgere ikke har lov til å ringe med skjult nummer, mens inkassoselskaper ikke har lov til å ringe med nummer synlig. Men det kan jo være hvem som helst som ringer deg, alle kan jo sette opp privat nummer på mobilen sin ;)

Det stemmer at selgere ikke lenger har lov å ringe med skjult nummer.
Det er enten noen du kjenner som forsøker å ringe, inkassoselskaper kan ringe med skjult nummer (gjorde hvertfall det da jeg hadde sommerjobb i Lindorff) eller så kan det være fra offentlige kontorer eller lege som forsøker å nå deg siden det ikke "slutter".

Jeg tør aldri å ta telefonen når jeg ikke kjenner nummeret eller det er skjult. ;)

I dag ringte det et 78 nr. Tok den å sa hallo. Så svarer ingen i andre enden. Da e det selgere. Så da legger eg bare på før de har tatt tlf og sier hei. :p

Back
Topp