Privat klinikk: ekstra betaling for konsultasjon?!!

Millyy

Forelsket i forumet
Novemberlykke2024❤️
Hei,

Vi har signert avtale på tre forsøk hos en privat klinikk. Vi har gjennomgått et forsøk der det ikke ble innsett (ingen egg var gode nok), og nå har de avbrutt forsøk nr to fordi jeg ikke responderte godt nok på medisiner for nedregulering. Nå har jeg fått faktura for en konsultasjon i forbindelse med forsøk nr 2. Er dette vanlig praksis? Føler det bør være inkludert når betaler nærmere 90 000 for tre forsøk? Eller?

Kjøpte 3-pakk hos en privatklinikk, betalte ikke noe ekstra for noen ting etter det, ikke konsultasjoner eller noe. Så det syntes jeg hørtes veldig merkelig ut.

Vil se for meg at det er fordi de heller kjører det som avbrutt enn som ett av de tre forsøkene ..?

Hei,

Vi har signert avtale på tre forsøk hos en privat klinikk. Vi har gjennomgått et forsøk der det ikke ble innsett (ingen egg var gode nok), og nå har de avbrutt forsøk nr to fordi jeg ikke responderte godt nok på medisiner for nedregulering. Nå har jeg fått faktura for en konsultasjon i forbindelse med forsøk nr 2. Er dette vanlig praksis? Føler det bør være inkludert når betaler nærmere 90 000 for tre forsøk? Eller?
Les avtalen dere har signert, burde stå noe der. Om ikke så kan det jo faktisk være at noen har gjort en feil.

Vil se for meg at det er fordi de heller kjører det som avbrutt enn som ett av de tre forsøkene ..?
Ja, det er jo et poeng… men tenkte at det fortsatt var endel av behandlingen. Syns det er i overkant grådig å be om 1600kr for en 10 min konsultasjon fra kunder som betaler 90 000 for tre forsøk der det første forsøket ikke innebar verken dyrking av embryo eller innsett. 30 000 for noen blodprøver, to gynekologtimer og ett uttak. Og nå skal de ha 1600 for å si «vi avbryter forsøk 2» Ganske godt timesbetaling

Les avtalen dere har signert, burde stå noe der. Om ikke så kan det jo faktisk være at noen har gjort en feil.
Jepp, har gjort det. Står ikke spesifisert. Står at man må betale ekstra for eksempelvis ICSI. Jeg får ringe og høre på mandag. :)

Back
Topp