Privat Jordmor

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Hvor mye koster det å dra til privat jordmor? Noen som vet? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hun jeg skal til koster 900kr etter uke 12, tror jeg:)
Betalte 500kr i uke 14, for 6år siden. Så det har nok økt litt i pris.

Oj det var dyrt for en jordmorkontroll :/

Er det prisen for 1 time :O

sendt fra Note 3 - sengekos

Jeg går til privat, men hun har allikevel avtale med helfo, så betaler ingenting.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg går til en jordmor i nabokommunen, det er bare å ringe å spørre :)

-Taster fra appen-

Hvorfor ønsker man gå privat til jordmor, når det er gratis å gå til en "offentlig"?

Jeg går til en jordmor i nabokommunen, det er bare å ringe å spørre :)

-Taster fra appen-

Hvor går du til jordmor?:)

Hvorfor ønsker man gå privat til jordmor, når det er gratis å gå til en "offentlig"?

Ved forje svangerskap gikk jeg til kommunal jordmor men stasjonen ligger litt upraktisk til i forhold til hus og jobb, de var flinke nok men føler kanskje at hun jeg gikk til var litt utdatert også føler jeg ikke at jeg ble sjekket godt nok :/

Hvor går du til jordmor?:)

I Porsgrunn. Jeg hører egentlig til i Langesund, men det er så utrolig tungvint med jobb i byen :) Ringte Anne Elisabeth (tror hun het det) og hørte om jeg kunne gå hos henne selv om jeg skulle vært i nabokommunen. Hun spurte ikke hvorfor en gang, sa bare at det gikk fint :)

-Taster fra appen-

Alså, nå mente jeg timepris for ul. Haha åh, beklager. Jeg vet ikke hvilken kanal jeg har vert på...

Her er det kun én jordmor, og hun trives jeg ikke like godt med....derfor valgte jeg privat. Er også mye nærmere jobben, så slipper jeg å bruke halve dagen på et besøk:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Alså, nå mente jeg timepris for ul. Haha åh, beklager. Jeg vet ikke hvilken kanal jeg har vert på...
Haha da forstår jeg prisen litt bedre :-P syns det var i litt ovetkant mye for en samtale, urin og blodprosent sjekk :-P

Back
Topp