Privat jordmor og tul i Bergen?

mamasan

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Hei!
Er det noen som kan anbefale en privat jordmor i Bergen? Jeg går IKKE til jm der jeg bor igjen! Jeg ønsker endel oppfølging av psykiske årsaker da vi mistet jenta vår i uke 38 i oktober-15. Jeg ønsker også å bestille tul men er usikker hvem jeg skal velge :-)

Trist å høre at dere mistet god jenta deres så seint i svangerskapet.

du har "privatjordmor" som også driver med hjemmebesøk om det er ønskelig.
http://hjemmejordmor-bergen.no (husker ikke hvor de har kontor, men jordmor Annhja er en fantastisk dame, dyktig som fy)
også har du
jordmor-kjersti.no (hun hører til i fjøsangerveien)

men tidlig ultralyd,
så har du mange steder å velge.
aleris
volvat
sentrumslegene
ultralydklinikken

(muligens klinikk hausken foretar tidlig ultralyd av "ut pasienter"- men er usikker der.)
majorstueklinikken. (ikke velg sist nevnte! dårlig erfaring, og synes ikke de vr så dyktige som min egen private gyn.. som var på ferie då)

personlig ville jeg gått for en av de fire første stedene,
Aleris er lokalisert i marken i byn
Volvat i laguneparken
Sentrumslegene ved klosteret
og ultralyd klinikken i nattlandsveien.

Trist å høre at dere mistet god jenta deres så seint i svangerskapet.

du har "privatjordmor" som også driver med hjemmebesøk om det er ønskelig.
http://hjemmejordmor-bergen.no (husker ikke hvor de har kontor, men jordmor Annhja er en fantastisk dame, dyktig som fy)
også har du
jordmor-kjersti.no (hun hører til i fjøsangerveien)

men tidlig ultralyd,
så har du mange steder å velge.
aleris
volvat
sentrumslegene
ultralydklinikken

(muligens klinikk hausken foretar tidlig ultralyd av "ut pasienter"- men er usikker der.)
majorstueklinikken. (ikke velg sist nevnte! dårlig erfaring, og synes ikke de vr så dyktige som min egen private gyn.. som var på ferie då)

personlig ville jeg gått for en av de fire første stedene,
Aleris er lokalisert i marken i byn
Volvat i laguneparken
Sentrumslegene ved klosteret
og ultralyd klinikken i nattlandsveien.

Tusen takk for masse god info! Jeg var til fastlegen i dag som jeg har så god relasjon til, men han skal til Haukeland på noe spesialistgreier i et år fom neste uke! Han har fulgt meg opp godt siden dødfødselen. Fikk hilse på vikaren i dag men jeg ble ikke imponert, og hadde en liten "meltdown" for å si det sånn. Orker ikke begynne å forholde meg til en ny en nå. Så då tenker jeg å oppsøke privat om jeg ikke får noe på KK da :-) Noen som har peiling i alle fall!

Absolutt!! Men jeg må si Annhja i hjemme jordmor er fantastisk. Og hører bare gode ting om jordmor Kjersti (begge to der)

Back
Topp