Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Hvordan foregår det egentlig? Vi skal betale for en 3 pakk. Men er det sånn at vi må bruke opp de på som evt kommer på frys før vi kan starte på 2 eller 3?og i tillegg betale for frys og?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja stemmer at det er slik hos spiren er du der og?En 3-pakk = 3 uttak og ett innsett per uttak. En kan også velge å erstatte ett uttak med 2 x fryseforsøk (i alle fall hos Spiren, men tror dette er vanlig hos de fleste private) hvis man vil Så ett forsøk privat er litt annerledes enn ett forsøk offentlig.
Nei jeg vet det koster ekstra for nedfrysning. Men si fekst at det koster 5000 og ned fryse da. Bare ett eks. Og får noen på frys på alle 3 uttakene. Vil det si 5000 ganger 3?eller 5000 totalt?Jeg tror det lureste er å samle opp embryo og ta fryseforsøkene helt til slutt. Da får man flest mulig embryo med lavest mulig alder, og det gir størst total sjanse for graviditet.
To fryseforsøk er billigere enn ett ferskforsøk, så for klinikken lønner det seg at man bytter et ferskforsøk mot to fryseforsøk.
Andre utgifter dere må ta høyde for er nedfrysing av embryo. Dette inngår ofte ikke i pakken.
Vil tro du betaler 5000 totalt, men det må du høre med klinikken om!Nei jeg vet det koster ekstra for nedfrysning. Men si fekst at det koster 5000 og ned fryse da. Bare ett eks. Og får noen på frys på alle 3 uttakene. Vil det si 5000 ganger 3?eller 5000 totalt?
Vil tro du betaler 5000 totalt, men det må du høre med klinikken om!
Så hvis man har egg fra 3 forsøk skal man betale typ 15.000 i året for lagring? Det er i så fall helt syktJeg tror det er per gang noe blir nedfryst. Så etter hvert forsøk.
Men enig, spør klinikken.
Så hvis man har egg fra 3 forsøk skal man betale typ 15.000 i året for lagring? Det er i så fall helt sykt
Åja, jøss. Det visste jeg ikke! Vi har ikke betalt noe for selve nedfrysingen hos Medicus Men koster noen tusenlapper i året å ha de lagret. Man lærer noe nytt hele tiden.Jeg tror man betaler det beløpet per frysing ja, men jeg er ikke helt sikker. Det kommer ikke tydelig frem på sidene til de forskjellige klinikkene, og det er veldig lenge siden vi var hos Hausken, så det kan være jeg husker feil.
Det er forøvrig nærmere 7000 for frysing hos Hausken. Det videre årsbeløpet for oppbevaring er lavere hos mange klinikker, men selve nedfrysingen er veldig dyr.
Det er sinnsyke priser på privat IVF.
Åja, jøss. Det visste jeg ikke! Vi har ikke betalt noe for selve nedfrysingen hos Medicus Men koster noen tusenlapper i året å ha de lagret. Man lærer noe nytt hele tiden.