Privat ivf

Vi har betalt 26000 for selve forsøket. I tillegg kommer kontroller (350,- pr gang der vi gikk) og medisiner.

Det kommer litt an på. I tillegg til prisen for forsøket (ca 26000) betalte vi ekstra fordi vi måtte ha ICSI og tesa (pesa?). Og så betaler man litt for å fryse ned befruktede egg også. Vil tro de fleste private har prislister liggende på nett.
Så er det litt for konsultasjoner. Og medisinutgifter opp til 15000 kommer jo i tillegg hvis du ikke har gått over grensen allerede.

Nesten 50 tusen på medicus.. Med 1 fersk og 1 frys men d resulterte i prinsessa mi så pengene betyr svært lite

Huff da e store summa da e snakk om! Ja eg og tenke at pengane betyr lite i forhold t ka du kan få ut av da:) Men ein må jo ha pengane klare og for å gjennomføra! Vurdere og ta privat men har liksom ein liten stoppar i meg så seie at eg klare og venta dei mnd t eg ska begyna på ny behandling igjen på fertilitetsklinikken for møkje mindre penga:/ vanskelig dilemma..

Jeg angrer for at jeg gikk offentlig for søsken.. Tar såååå lang tid og dårlig oppfølging.. Så om denne spira ikke sitter kaster jeg ikke bort mer tid der men går rett tilbake til privat

3-pk. 65000,-
1 forsøk 26000,-
I tillegg kommer medisiner, privat ul-undersøkelser, reise og opphold om du bor langt unna.

Vi har betalt 53000 for 3-pack i Danmark. Bruker i tillegg ca 18000 i medisiner per forsøk, samt reise og opphold. Dyrt ja, men vi nedprioriterer andre ting for å få det til.

Betalte 27 000 for ett Ivf forsøk,så kommer medisiner utenom..Pengene er sååå verdt det om man får ett etterlengta lite gull :)

53000,- for 3 forsøk på klinikk Hausken. Så kommer reise og opphold, medisiner og diverse andre utgifter som dukker opp underveis.
Har en følelse at man blir "sett" mer privat enn offentlig.
På vårt siste forsøk som endte negativt på Hausken, ringte jeg og snakka med sykepleier for veien videre. Hun ønsket at vi snakket med legen deres om hva vi tenkte videre, og siden vi bor så langt unna så ble det skypesamtale med klinikksjef. Det var helt fantastisk, fikk spurt om ting vi lurte på, hvorfor det ikke gikk og lagt slagplan for neste runde.
Privat velger de og prøve ut ting som er laaaaangt unna å skje offentlig. Det er vel for at de har mye mer og tape på statistikkmessig, og at de ønsker mest mulig vellykkede forsøk.

Koster mye penger ja, men hvis man er så heldig å få et lite barn av det, så er det verdt hver ei krone!
Masse lykke til, uansett om du velger privat eller offentlig!

Er helt enig med karatekids. Vi har også klinikk hausken. Å er kjempe fornøyd. Vi blir otlig sett og tata vare på. Det ble vi ikke i det offentlige. Var alt for mye krav som vi ikke klarte å oppfylle da jeg har pco. Så etter 8 år ga vi opp og gikk privat. Noe vi egentlig skulle ha gjort mye tidligere.

Har IVF klinikken Oslo og er kjempefornøyd. :)

Der koster 3-pk 56.990 Kvinnens alder må være under 38 år. Er du over, så får enn ikke kjøpe 3-pk.

Er billigere for hvert forsøk.
Forsøk nr 1: 31.350
Forsøk nr 2: 30.870
Forsøk nr 3: 27.450

Back
Topp