Privat IVF Oslo, hvilken klinikk?

Huntress

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Snøkrystallene2021❄️
Hei vakre jenter!
Jeg og min kjære har prøvd i 16 mnd nå, 6 av pp er med hormoner uten hell.
Begge er undersøkt, uten at de kunne finne noe galt med noen av oss som skulle tilsi at vi ikke kan bli gravide.

Men tiden går, og ingenting skjer.

Derfor har vi besluttet å ta kontakt med en privat klinikk for å sjekke mulighetene for ivf.
Vi ønsker å bruke en klinikk i Oslo-området og lurer på om dere har noen tips til hvilken klinikk det er best å henvende seg til?
:Heartred

Hei [emoji173]️ trist å se du havner her du også.... men det er godt det finnes hjelp for oss [emoji4] jeg går offentlig men jeg har hørt mye bra om Fertilitetssenteret som blir nevnt over her [emoji4] ellers har jo Hausken åpnet ny klinikk i Oslo.

Hei [emoji173]️ trist å se du havner her du også.... men det er godt det finnes hjelp for oss [emoji4] jeg går offentlig men jeg har hørt mye bra om Fertilitetssenteret som blir nevnt over her [emoji4] ellers har jo Hausken åpnet ny klinikk i Oslo.
Hei! :Heartred Hadde vel forsåvidt håpet å ikke havne her, men kjenner det er en lettelse når ting tar sånn tid!
Sendte en mail til fertilitetssenteret. Jeg var på nettet og leste litt om Hausken da de ligger lettere til for meg geografisk sett. Men leste så mye varierende tilbakemeldinger så ble litt skeptisk.

Ser du nærmer deg egguttak! Så spennende:) Hvor går du til behandling? Ønsker deg lykke til:Heartred

Last edited:
Signerer over her! Fertilitetssenteret anbefales på det sterkeste :)

Håper dette er det som skal til for å gi dere ønskebarnet ❤️

Har også hørt mye bra om fertilitetessenteret! :) lykke til!

Etter flere uttak og innsett, så er jeg nå gravid i uke 30 med en gutt :)
Da er du nok snart igang. Lykke til :)
Nå har vi fått time 21.august! Sååå spennende!!
Da er vi også i gang!
Gratulerer så mye med en guttetass i magen :)

Hei! :Heartred Hadde vel forsåvidt håpet å ikke havne her, men kjenner det er en lettelse når ting tar sånn tid!
Sende en mail til fertilitetssenteret. Jeg var på nettet og leste litt om Hausen da de ligger lettere til for meg geografisk sett. Men leste så mye varierende tilbakemeldinger så ble litt skeptisk.

Ser du nærmer deg egguttak! Så spennende:-) Hvor går du til behandling? Ønsker deg lykke til:Heartred

Det forstår jeg men det er godt å ha noe å lene seg til når ting tar så lang tid [emoji173]️ Du skal se deg snart blir baby [emoji1348]

Ja, skal på UL på fredag og forhåpentligvis ha uttak til neste uke [emoji4]
Porsgrunn... så jeg har litt reise vei! Bor nær Gardermoen. Men men, får håpe kjøringen er verdt det til slutt [emoji4]

Masse lykke til 21! Det er jo snart [emoji3]

Det forstår jeg men det er godt å ha noe å lene seg til når ting tar så lang tid [emoji173]️ Du skal se deg snart blir baby [emoji1348]

Ja, skal på UL på fredag og forhåpentligvis ha uttak til neste uke [emoji4]
Porsgrunn... så jeg har litt reise vei! Bor nær Gardermoen. Men men, får håpe kjøringen er verdt det til slutt [emoji4]

Masse lykke til 21! Det er jo snart [emoji3]
Veldig godt at det finnes et alternativ ja :-) Tusen takk for det.
Vil tro det absolutt er verdt litt reisevei når resultatet kommer :-) Gleder meg til å høre hvordan det går med deg!

Back
Topp