Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har hatt forsøk både privat og offentlig her i Norge. Vært helt ok det, men kan ikke sammenlignes med Maigaard Danmark. Har aldri hatt så mange egg ved eggutak og befruktede egg som på Maigaard. Har t.o.m fått flere egg på frys
De er lenger fremme i Danmark og jeg ble også satt på andre medisiner enn i Norge. På Maigaard så har enn direkte kontakt med Gynekologen hele veien. Lurer enn på noe så får en fort svar av Gynekologen selv. De har flere gynekologer her i Norge de samarbeider med tanke på UL'ne. Jeg valgte en i Tønsberg, så var der sjekket str på folliklene før uthenting. Eggutaket på Maigaard var en drøm faktisk. Ble tatt så utrolig godt vare på av de fantastiske sykepleierne der borte. Gynekologen var flink informere underveis, positiv, blid og hyggelig. Jeg rynket ikke på nesen en gang under uthentingen. Så og si smertefritt. Mange som ikke har lykkes her i Norge og har kommet til Maigaard og lykkes på første forsøk. Billigere er det enn i Norge også. Har fryseforsøk nå i Mai og jeg gleder meg til ta turen ned til de flotte menneskene igjen
Som jeg skrev over, veldig fornøyd. Jeg ble gravid med begge forsøk jeg hadde på fertilitetssenteret ❤ liker de veldug godt. De følger meg godt opp nå og.