Privat gynekolog Oslo/Akershus?

Dilldall_

Forumet er livet
Marslykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Har noen en flink en å tipse om?? Jeg var fast bestemt på å bruke legen min, men etter å ha vært på en sykt ubehagelig time der tror jeg jeg skal finne meg en gyn for å sette inn spiralen.. Han virka stressa og litt irritert og var ganske hardhendt både med spekelet og når han tok celleprøven. Den kjente jeg ikke en gang sist jeg tok så jeg tror det er han som ikke var noe flink egentlig. Han undersøkte heller ikke stingene mine utover at de var borte (det var jeg jo klar over), og det hadde jeg tilogmed bedt om! Har lest om litt for mange fastleger som har kløna veldig med å sette inn den spiralen, så jeg tror jeg heller skal finne meg en dyktig gyn og ta den med til :rolleyes: Tips taes imot med stor takk! :)

Jeg vil på det varmeste anbefale **************** hos Smestadgynekologene! Jeg har så angst for alt som har med underlivsundersøkelser at jeg nesten kaster opp (kaldsvetter, skjelver og svimler), men denne mannen har rett og slett et håndlag med pasienter som er fantastisk! Hadde en lang samtale før uttak av spiral og under uttaket kjente jeg ingenting :) Flink til å forklare og høre på meg når jeg sier stopp eller lignende :)

----

Navn fjernet da det ikke er lov å gjengi fult navn på forumet
http://forum.babyverden.no/help/terms

Last edited by a moderator:
Litt utenfor, men jeg er veldig fornøyd med Gynekologklinikken i Drammen :) veldig lett å ta toget fra Oslo til Drammen, kort vei å gå fra togstasjonen :) merket knapt at hun satt inn spiralen :D

Majorstuaklinikken har dyktige gynekologer. Men du kan skaffe deg en henvisning og få gjort det gjennom det offentlige også.

Majorstuaklinikken eller Oslo jordmorklinikk som også ligger på Majorstuen.

Oslogynekologene :)

Smestadgynekologene eller sandvika spesialistsenter til ei som heter Runa! Har vært fornøyd begge plassene:)

Best helse på Nordstrand. Er en gynekolog som heter X som jeg er godt fornøyd med.
Ikke lov å skrive navn mener jeg? Iht forumsregler

Ikke lov å skrive navn mener jeg? Iht forumsregler
Jeg leste de reglene og der står det fult navn +++. Så kan ikke se at det kan være et problem å skrive et etternavn og en helseklinikk. Dette er jo også en tråd om hvem man anbefaler, altså kun positiv omtale. Hvordan skal man ellers kunne få konkrete anbefalinger som man kan nyttiggjøre seg?

Jeg leste de reglene og der står det fult navn +++. Så kan ikke se at det kan være et problem å skrive et etternavn og en helseklinikk. Dette er jo også en tråd om hvem man anbefaler, altså kun positiv omtale. Hvordan skal man ellers kunne få konkrete anbefalinger som man kan nyttiggjøre seg?
Jeg ville bare tipse deg om det :) I en annen tråd med fornavn skrev en av moderatorene at vi ikke skulle bruke navn i hvert fall.

Back
Topp