Privat forsøk, noen anbefalinger

Håpefull2016

Andre møte med forumet
Hei! Jeg og min samboer startet reisen i ivf verden høsten 2014 hadde 2 forsøk i 2015 som ikke gikk bra. Det siste skulle vi ha nå - gikk heller ikke bra:( Mange tårer og knust hjerte. Da var liksom alle sjangser brukt opp...
De finner ingenting galt med noen av oss,eneste er nok at eggene mine nok ikke har delt seg så mye som de burde på dagen for innsett. MEN har ikke fått noen komentar på at eggene er for dårlige. Nå tenker vi privat... Noen som har litt av samme erfaring? Trenger litt innputt på klinikjer på østlandet Hilsen Håpefull2016

Blir mye tanker når det ikke gikk 3 ganger... Veldig glad i de på offentlig,men litt samlebåndsfølelse og lite tid til forklaringer og nytekning

Blir mye tanker når det ikke gikk 3 ganger... Veldig glad i de på offentlig,men litt samlebåndsfølelse og lite tid til forklaringer og nytekning
Stakkars deg, det var en trist historie :( håper du vil få bedre oppfølging i det private... Husk å få med kopi av journalen og testresultatene dine fra alle offentlige forsøk, slik at de kan se hvilke medikamenter du brukte og hvordan du reagerte på de. Lykke til!

Veldig kjipt at det ikke har klaffet for dere på forsøkene i det offentlige. Men alt håp er ikke ute. Hos oss klaffet det på vårt 5 forsøk, det andre på privatklinikk. Anbefaler Ivf klinikken Oslo.

Hei! Jeg og min samboer startet reisen i ivf verden høsten 2014 hadde 2 forsøk i 2015 som ikke gikk bra. Det siste skulle vi ha nå - gikk heller ikke bra:( Mange tårer og knust hjerte. Da var liksom alle sjangser brukt opp...
De finner ingenting galt med noen av oss,eneste er nok at eggene mine nok ikke har delt seg så mye som de burde på dagen for innsett. MEN har ikke fått noen komentar på at eggene er for dårlige. Nå tenker vi privat... Noen som har litt av samme erfaring? Trenger litt innputt på klinikjer på østlandet Hilsen Håpefull2016
Har litt samme erfaring som deg med tre negative forsøk. Flotte egg som ikke fester seg. Anbefaler Medicus, de har avdeling i Oslo hvor du kan gjør alt av kontroller, men uttak og innsett skjer i Trondheim. Flinke folk, de prøver noe ny hver gang, har tid til deg og ivaretar den psykiske biten. Lykke til! :)

Veldig kjipt at det ikke har klaffet for dere på forsøkene i det offentlige. Men alt håp er ikke ute. Hos oss klaffet det på vårt 5 forsøk, det andre på privatklinikk. Anbefaler Ivf klinikken Oslo.

Kjenner det er godt å høre at det er andre som er i samme båt som lykkes. Man føler seg så aleine❤️ mye tanker.

Vi har veldig god erfaring med Ciconia i Aarhus, fantastisk flinke folk! Ble anbefalt klinikken av et vennepar som også hadde gode erfaringer derfra :-)

Vi skal ha AiH via hausken. :-) Er veldig fornøyd med folkene der, og ikke minst dr Hausken. :-)

Hvor i landet bor du?

Vi er kjempefornøyde med Hausken. Har vært i Bergen, men legene pendler mellom Bergen og Haugesund.

Hun spør om klinikker på Østlandet, så vil tro hun bor der :)

Jeg har hatt privat og offentlig forsøk i Norge. Helt greit det, men kan ikke sammenlignes med Maigaard Danmark. For noen fantastiske mennesker som jobber der. Har fra første mail hatt kontakt med gynekologen John Kirk og han følger en hele veien. Jeg syns det var kjekt ha en lege forholde seg til og ikke forskjellige leger fra gang til gang som her i Norge. Jeg har tidligere 3 fersk forsøk fått 4-5 egg ut. På Maigaard tenker de helt anderledes. Ble satt på andre medisiner og hele 9 egg ble hentet ut. Har innsetting imorgen. :) Kan ikke få fullskrytt Maigaard og angrer på at jeg ikke startet opp første forsøk der. :)

Uff, kjenner veldig på den skuffelsen. Vi var gjennom første ferskforsøk i fjor høst, men det ble mislykket. Fikk hell ingen på frys. Jeg kikket litt på Maigaard i Aarhus i Danmark som et alternativ for så jo mørkt ut når resultatet ble så dårlig første gang. Har hørt mye positivt om de. Nå var vi da så heldige at det plutselig ordnet seg helt av seg selv før vi fikk gjort noe noe, enda såpass dårlige prognoser de hadde gitt oss om at det skulle skje :)

Uff, kjenner veldig på den skuffelsen. Vi var gjennom første ferskforsøk i fjor høst, men det ble mislykket. Fikk hell ingen på frys. Jeg kikket litt på Maigaard i Aarhus i Danmark som et alternativ for så jo mørkt ut når resultatet ble så dårlig første gang. Har hørt mye positivt om de. Nå var vi da så heldige at det plutselig ordnet seg helt av seg selv før vi fikk gjort noe noe, enda såpass dårlige prognoser de hadde gitt oss om at det skulle skje :)
Ååå så heldige Er midt i tankeprosess skal skal ikke. Ikke lett

Back
Topp