Privat eller kommunal bhg?

Privat
 
Mammapass <3
Blir kontantstøtte på oss! Sistemann her, så nyyytyt tida!
 
Hun begynner ikke før i april da, jeg er hjemme til februar, da er hun 1 år også er pappaen hjemme i 10 uker før hun begynner :)
 
Har ikke søkt enda, blir ikke barnehage før i august :) håper hun kommer inn på første eller andre valget, de er begge privat. Er ikke krise om hun kommer inn på 3 valget som er kommunal, den er veldig bra men den er fryktelig stor.
 
vi skal ta ut kontantstøtta, jeg hjemme studerer så har mulighet =) 4 åringen begynte nettopp i bhg kommunal før har han gått i privat , faktisk mest fornøyd med den kommunale til nå :p
 
Jeg vet hvilke barnehager vi skal søke på, men vet ikke om de er kommunale eller private :p Han begynner i august 2016, men jeg vil egentlig ha han hjemme til 2017, så lurer på og søke 60% første året :)
 
Kommunal. Det finnes bare én privat barnehage her så vidt jeg vet, og jeg ser ingen grunn til å velge den ;-)
 
Spiller ingen rolle, vil bare ha plass, vi :D
 
Kommunal barnehage.
Har hatt plass siden 1. september, begynner å bruke den i november.
 
Satser på å få plass der storesøster går, fra august -16. Den er privat, det er studentsamskipnaden som eier den, men vi valgte den pga beliggenhet og godt rykte. Mange år siden vi var studenter. :) Veldig fornøyd med barnehagen!
 
Privat, starter såvidt i januar
 
Er enda ett års tid minimum til mini skal begynne i bh så får vel lese meg opp når det nermer seg.
Vet at den offentlige som er nermest uansett er uaktuell pga den har forskjellige oppmøtesteder alt etter hvilken dag det er osv, noe som for meg bare virker kaotisk og lite bra for barn.
 
Er kun en (stor) barnehage her i kommunen, så har ikke noe valg, den er kommunal. Starter tilvenning ca midt i januar og så er det for fullt fra 1.februar
 
Back
Topp