Privat 3D UL i Stavanger?

Jeg har vært hos Sigrids ultralyd, og syntes hun var kjempeflink. Det ligger i samme bygg og etasje som Mamma Stork bak Hansen-hjørnet... Kan absolutt anbefales! Flink å berolige en nervøs mor som ikke fant hjertelyd hos legen!

der ska eg og :) bestilte time i dag [:D]

nei isje lang ventetid..men hu annbefale uke 28-29 vil du ha tlf nr ? så e d 93836471 :)  eg har fått time 20 april og då e eg 28 uker på vei :)

Kari Utne drive privat klinikk på bryne....

Eg har kje vært sjå hu der, men hu har tatt ord ultralyd av meg to ganger. Me største storesøster og nå denne gang. Hun er veldig dyktig og forklarer masse....
Hørt masse skryt av henne.

Bor du i Stavanger?
Jeg har vært hos Kari Utne på Bryne på ultralyd, kjempefornøyd.. Skal tilbake dit på 3D ultralyd når jeg er i uke 27! Ikke lang ventetid, og veldig fornøyd med Kari.

Ellers kan jeg nevne at det er åpnet noe nytt i Sandnes som heter Fem jormødre (vet ikke om du har hørt om dette?)
http://www.femjordmodre.no/index.php

Ser at prisen for 3D ultralyd er billigere der enn på Bryne iallefall, vet ikke hva det koster for 3D ultralyd i Stavanger.

hmm viste isje der va komt i sandnes området, men ser jo at d e på max grenså t stavanger . samme pris va d og som hu i stavanger eg ska t :) men greit å ha et utvalg av private :)

SIgrids Ultralyd! Var der på første UL og var kjempe fornøyd! [:)] Skal dit på 3D 13 april.. [:)][:)]

Da har jeg bestillt time hos Sigrids ultra[:D] Hu virka veldig koselig på telefonen ivertfall[:D]
Fikk time 19.april, gleeeeeede meg[:D][:D][:D]

haha såå bra :) dagen før meg [8D] ja hu virka alletiders den damå [:D]

hmmm...sjekka prisen hos de fem jormødrene å den va jo 800kr samma som i stavanger....då e jo kari utne på bryne billigst hu tar 500kr for 3d å du får vidjo å bilder på minnepinne f.eks ;)

ORIGINAL: Frk_Rosa

hmmm...sjekka prisen hos de fem jormødrene å den va jo 800kr samma som i stavanger....då e jo kari utne på bryne billigst hu tar 500kr for 3d å du får vidjo å bilder på minnepinne f.eks ;)

det gjør du hos sigrids ultra og [:)]

Skal til Sigrids ultra 26 april [:D]

er det ok for henne (sigrid) om vi bare ville titte og se at alt er ok?? vi må ikke ha en grunn for å ta ul`en? hvor mye koster det hos henne (Sigrids), og hva hvis babyen ligger dårlig til?? Og en siste ting: kan vi ta med f.eks mor og søster??

hilsen august-sniker [:)][:)]

ORIGINAL: Tante Catti

er det ok for henne (sigrid) om vi bare ville titte og se at alt er ok?? vi må ikke ha en grunn for å ta ul`en? hvor mye koster det hos henne (Sigrids), og hva hvis babyen ligger dårlig til?? Og en siste ting: kan vi ta med f.eks mor og søster??

hilsen august-sniker [:)][:)]

Jeg sa jeg hadde lyst å se henne jeg . (altså snuppa i magen) og hun har mange som kommer til ul bare for kos.

Hun tar 800 kr for 3d da får du bilder med på cd eller minnepinne (ta med det selv)

Vi er to venninner som skal dit. har hver vår time, men skal være med inn begge to hele tiden. Så du kan nok ta med hvem du vil

ok!

Takk for svar [:)][:)]

Åh.... Var ikke klar over at Kari Utne tar 500kr for 3D ultralyd [:)]... Trodde hun tok 500kr for vanlig ultralyd, og 1000kr for 3D ultralyd. Har iallefall hørt det tidligere...

Men ingenting er jo bedre! [:D]

Back
Topp