H0112 Glad i forumet 17 Sep 2009 #1 Var ikke Prison Break ferdig forrige torsdag? Hvorfor går det i kveld også da?? Noe jeg ikke har fått med meg? [8|]
Var ikke Prison Break ferdig forrige torsdag? Hvorfor går det i kveld også da?? Noe jeg ikke har fått med meg? [8|]
Katrine_18 Glad i forumet 17 Sep 2009 #2 Det er den aller siste episode [:D] En dobbel episode.. Den heter The Final Break [:D] Så får fantasien gå videre, hehe. Får se hvordan Michael døde osv.. Veldig gøy og trist episode [:D]
Det er den aller siste episode [:D] En dobbel episode.. Den heter The Final Break [:D] Så får fantasien gå videre, hehe. Får se hvordan Michael døde osv.. Veldig gøy og trist episode [:D]
M Mamma-til-to-skatter Elsker forumet Sensommerbarna 2016 Desemberlykke 2018 17 Sep 2009 #4 hva?? DØR han?? hehe... Vi har sett sensong, men uten de to siste episodene.. er det de som går ikveld?
hva?? DØR han?? hehe... Vi har sett sensong, men uten de to siste episodene.. er det de som går ikveld?
siljegulli Forumet er livet VIP 17 Sep 2009 #5 Åååå.... Men da skjønner jeg også[:)] Det er liksom Pb-filmen og den har jeg sett. Den er litt trist ja, men fin slutt....
Åååå.... Men da skjønner jeg også[:)] Det er liksom Pb-filmen og den har jeg sett. Den er litt trist ja, men fin slutt....
Katrine_18 Glad i forumet 17 Sep 2009 #6 Denne idag varer bare en time.. Var ikke den lenger? Husker ikke [:D]