Prison Break

*Christy*

Elsker forumet
Har blitt helt hektet på Prison Break, og driver i disse dager på med PB-maraton. Kanskje derfor jeg har vært så lite her inne den siste uken.. hm...
Skal nå sette i gang med episode nr 38 nå i romjulen.. Fritidsproblemer?

Det jeg lurte på er hvor langt de har kommet på TV3 nå? Det er 3 sesong ikke sant?  Noen som vet sånn ca hvor mange episoder som har blitt vist av denne sesongen? Lurer på om jeg må laste ned de episodene fra sesong 3 som allerede er vist på tv, slik at jeg kan begynne å følge med på tv nå på nyåret... [:D]

Er like hekta hver gang det kommer en ny prison break boks! Da skal det sees mest mulig og sitter oppe aaaltfor lenge hver kveld helt til boksen er ferdig! Man blir virkelig hekta på den serien, hver episode avslutter spennende så MÅ jo bare se en til.... Og kanskje bare en til etter det!!!

Jeg er usikker på hvor langt 3 sesong har kommet på tv3 men har hørt at den kommer ut på dvd i mai-08... JA, lenge til!! He he...

Har sett første og andre sesong men ingenting av 3. Har ikke fulgt med på tv, har ikke tv3! Syns kvaliteten blir så jalla på det jeg har lasta ned at jeg tror jeg prøver å vente til den kommer ut på dvd... Det kan ses på nettet også med masse jafflatekster i dårlig kvalitet også... he he..

åååå elsker pb!! er så spennende,og irriterende når de tok juleferie[:@]
har så lyst å laste ned!!!
hvor laster du ned fra?

Laster ned fra torrentspy.com
Leste litt på nett her i sted, og fant ut at tekstforfatterene streiker for øyeblikket eller noe slikt. Så siste episode i Norge ble sendt i midten av desember...  Hmmmmm [8|]

ORIGINAL: *Christy*

Laster ned fra torrentspy.com
Leste litt på nett her i sted, og fant ut at tekstforfatterene streiker for øyeblikket eller noe slikt. Så siste episode i Norge ble sendt i midten av desember...  Hmmmmm [8|]

nei fy...[:@][:'(]

Back
Topp