Prison Break

tinejento

Elsker forumet
Flere som følger med på det?
Har gleda meg i en uke nå jeg!![:D]

Nei, det kan ikke jeg gjøre, for da blir jeg sittende foran tv helt til jeg har sett alle episodene[8|][8|]

Har dotte helt ut av Lost jeg..[8|]
Vr så lang pause, at når de begynte igjen så var jeg såpass lur at jeg ikke ble hekta på nytt[;)]

Følger ikke med på prison break nei.. har egentlig aldri helt fått med meg hva det handler om engang!! (litt lost?? hehe, [8D][:)]) Har bare vært grey's anatomy på meg.. [:)] (så har vi fryktelig dårlige tvsignaler her da, å vi gidder ikke betale parabol-enda..)[8D][:)]

ORIGINAL: Bennie

Følger ikke med på prison break nei.. har egentlig aldri helt fått med meg hva det handler om engang!! (litt lost?? hehe, [8D][:)]) Har bare vært grey's anatomy på meg.. [:)] (så har vi fryktelig dårlige tvsignaler her da, å vi gidder ikke betale parabol-enda..)[8D][:)]

Ikke dumt.. Hadde ikke klart meg uten tv3 jeg..[8|]

Lost er jo det mest spennede da..hehe,jeg følger ikke med på prison break jeg,lost er tingen[;)]men guuu så langtrukken serie..sku ønske jeg hadde alle episodene jeg viiil vite hva som sjer..får jo aldrig noe klokt svar!!msmarte kansje du kan røpe noe[8D][:D]??heldigvis holder dem på å lage en slutt nå..hehe

Elsker prison break jeg[;)]

Så, nå må jeg forlate pcen litt[8D] Skal scrappe etterpå tenkte jeg, og da er jeg her samtidig[:D][;)]

Jepp!![:)]  

Må følge med den ja![:D]

Da var jeg ferdig å scrappe for i kveld[;)]
Håper bare hosten tillater meg å sove litt nå[:D]

ORIGINAL: mai-mommy

Lost er jo det mest spennede da..hehe,jeg følger ikke med på prison break jeg,lost er tingen[;)]men guuu så langtrukken serie..sku ønske jeg hadde alle episodene jeg viiil vite hva som sjer..får jo aldrig noe klokt svar!!msmarte kansje du kan røpe noe[8D][:D]??heldigvis holder dem på å lage en slutt nå..hehe

Ja heldigvis!! Vi har ikke sett Lost-serien på TVN, men vi har kjøpt begge sesongene og holder på med episode 18 nå tror jeg ( sesong 2). Gleder meg til sesong 3 kommer på DVD!!!

Back
Topp