prisnivå på mallorca

¤Celti¤

Elsker forumet
nån som vet? e det vældi dyrt å spise der å sånt? tenke ikkje på bleie å barnemat[:)]

dyrere enn mange andre reisemål synes jeg.... tror jeg og sambo brukte mellom 500-1000 kr for dagen

ORIGINAL: iThief

dyrere enn mange andre reisemål synes jeg.... tror jeg og sambo brukte mellom 500-1000 kr for dagen

what??e det muli??[&:]

ORIGINAL: arielle_25

dyrt[:@]

okei[&:]

Jepp dyrt der.. Det e også den dårligste sydenferien vi har hatt.. Dårlig mat, veldig "dødt" der.. Eneste som va litt gøy va vannparken vi va på. Og en tur til Palma for å se litt..

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Jepp dyrt der.. Det e også den dårligste sydenferien vi har hatt.. Dårlig mat, veldig "dødt" der.. Eneste som va litt gøy va vannparken vi va på. Og en tur til Palma for å se litt..

Hvor på Mallorca har du vært??? Jeg har vært der mange ganger, da hovedsaklig i Alcudia, og det er langt fra dødt, og maten er fantastisk!!
Dyrt... hmm ja kanskje litt dyrere enn andre ferieplasser, men sååå dyrt er det da ikke! Og for en fantastisk plass å reise med unger [:D]

Back
Topp