Priskrigen som er nå...

Bambusmamma

Glad i forumet
Hva er billig og hvor? Har fått me meg at smågodt er billig på rema og kiwi, men det gikk tomt her etter et par dager:depressed:

Kvikklunsj og påskegodteri er billig hos kiwi i hvert fall :)

Smågodt, appelsiner, kiwi, plommer, gulrøtter, kvikklunsj, appelsinsjokolade og pølser.

Ymse sjokoladeplater, nonstop og twist.
Foruten ketchup, sennep, pølse og pølsebrød.
Egg.
Ymse renholdsmidler.
Appelsin og plommer, og så gulrot også var satt ned.
Gul brus.

Rema har jeg sett på da. Lønner seg å gå rundt og kikke i alle hyller :p

Fikk beskjed om at det var rimelig utsolgt i Norge fx egg, så vi skal ut å handle med oss det her...stemmer det?

Ketshup
Smågodt
Appelsiner
Pølser
Pølsebrød
Påskemasipan

Rema1000

Hva er billig og hvor? Har fått me meg at smågodt er billig på rema og kiwi, men det gikk tomt her etter et par dager:depressed:

2,50 kr for en kilo gulrøtter på rema. Samme koster appelsiner.
ketshup til 2 kr på kiwi. familiepakke lasagne til 15 kr. grillpølser gilde til 15 kr.
All gul brus er billig på kiwi og rema

8pakke me kvikklunch er nå 13.90!!! På rema! Helt sykt billigt
Ketchup till 2 kr og senap till 1 kr tror jag det var !

Twixpåse til 29.90kr
Smågodt til 29.90kr
Apelsinchoklad til 5kr
Apelsiner 2.90kr/kg
Gulrot 2.90kr per förpackning
Hamburgerdressing til 9kr
Brownies Pakke til 10kr
Og masse masse mer hahaha

NUGATTI er billig nå :D kosta 11.10kr da jeg handla sist :D måtte jo hamstre siden guttungen spiser det hver dag (han er syltynn og sliter med maten, så jeg er bare glad når han spiser for tida)

Fikk beskjed om at det var rimelig utsolgt i Norge fx egg, så vi skal ut å handle med oss det her...stemmer det?
Vanlige egg?

Da sliter jeg, vi har dåp på søndag og jeg har derfor egg på morgendagens handleliste. Til både kaker og eggerøre.

Vanlige egg?

Da sliter jeg, vi har dåp på søndag og jeg har derfor egg på morgendagens handleliste. Til både kaker og eggerøre.
På kiwi hos oss er det bare first price eggene som er så billig. Prior tror jeg er til vanlig pris, så de skal være greie å få tak i :)

På kiwi hos oss er det bare first price eggene som er så billig. Prior tror jeg er til vanlig pris, så de skal være greie å få tak i :)
Godt.

Det ble dog 18 egg til 4 kroner eller noe sånn på obs. Pr pakke. Vi skulle ha 26 egg til dåpen (20 til eggerøre og 6 til kaka jeg skal bake) men det ble ikke så dyrt da...

2,50 kr for en kilo gulrøtter på rema. Samme koster appelsiner.
ketshup til 2 kr på kiwi. familiepakke lasagne til 15 kr. grillpølser gilde til 15 kr.
All gul brus er billig på kiwi og rema
Oj, det er jo helt vanvittig! Må nesten handle hjemme og ta med til Sverige på påskeferie i år vi :p

Kjøpte steinfrie druer til 20 kr og pink lady 8 pk til 20 kr i dag. Det pleier å koste rundt 40 kr til vanlig tror jeg! 330 g peanøtter til 8 kr, safarikjeks 9 kr, cheesedoodles til 7 kr osv. Ble litt hamstring i dag:p "må" nok i butikken i morra og:p

Back
Topp