Bambusmamma
Glad i forumet
Hva er billig og hvor? Har fått me meg at smågodt er billig på rema og kiwi, men det gikk tomt her etter et par dager

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva er billig og hvor? Har fått me meg at smågodt er billig på rema og kiwi, men det gikk tomt her etter et par dager![]()
Vanlige egg?Fikk beskjed om at det var rimelig utsolgt i Norge fx egg, så vi skal ut å handle med oss det her...stemmer det?
På kiwi hos oss er det bare first price eggene som er så billig. Prior tror jeg er til vanlig pris, så de skal være greie å få tak iVanlige egg?
Da sliter jeg, vi har dåp på søndag og jeg har derfor egg på morgendagens handleliste. Til både kaker og eggerøre.
Godt.På kiwi hos oss er det bare first price eggene som er så billig. Prior tror jeg er til vanlig pris, så de skal være greie å få tak i![]()
Oj, det er jo helt vanvittig! Må nesten handle hjemme og ta med til Sverige på påskeferie i år vi2,50 kr for en kilo gulrøtter på rema. Samme koster appelsiner.
ketshup til 2 kr på kiwi. familiepakke lasagne til 15 kr. grillpølser gilde til 15 kr.
All gul brus er billig på kiwi og rema