Priskrigen er i gang

Kjøpte en del graddost på kiwi, siden det kjøper vi uansett og den hadde god dato. Ellers er det ikke så mye som det er priskrig på som vi trenger og gidd ikke kjøpe bare for å kjøpe.
 
Skal på kiwi og handle nå snart, sånn siden det er nærbutikken og det trengs litt mat i huset. Men det er vel utplukkede hyller da på tilbudsvarer tenker jeg. Satser på å finne det jeg trenger likevel, det er vel ikke tilbud på melk og polarbrød i alle fall, og middag har jeg til i dag men skulle gjerne hatt til noen dager til fremover. Finner vel noe :)
 
Jeg syns dette er tungvint. Skal bake julekaker hvor melis er hovedingrediensen, men melis er jo ikke å oppdrive på noen butikker!
Får ta den ekstra kjøreturen å finne en meny butikk vel.
 
Vår kiwi hadde merket priskrig-varene så de var lett å finne, det stor en liten lapp om max 3 pr kunde ved prisen på dem

Derved ikke noe problem å få et par pakker melis (trengs til helgen og neste helg og ville ikke vente i tilfelle de blir utsolgt) og marsipangris til mannens kalender og graddost og hva var det jeg kjøpte? En boks sirup til karameller, men jeg har visst fortsatt ikke klart å bruke opp alt jeg fikk med mamma et år, så det var ikke nødvendig.

Middag fant jeg utenom priskrigen så alt i alt gikk det fint handle selv om det er priskrig.
 
Kjøpte surkål til 4 kr i dag, men skulle ha det uansett så var ikke pga prisen. Ellers har jeg ikke fått med meg hva som er billig :p
 
Kjøpte surkål til 4 kr i dag, men skulle ha det uansett så var ikke pga prisen. Ellers har jeg ikke fått med meg hva som er billig :p
Kjøpte et par pakker jeg også. Trengte det ikke i dag men har begybt så smått å handle inn til jul ting som tåler å stå. Så da ble det med. Er jo ikke nødvendig at jeg skøa handle absolutt alt lille julaften. Greit med det jeg slipper bære den dagen.
 
Melis går d alltid mye av ved baking, mandler og graddost er godt å knaske på. Var tomt for marsipan her, kjedelig for hodet bra for vekta :p
 
Melis må jeg fakrisk ha mer av og marsipan har jeg ikke kjøpt enda.
 
Melis går d alltid mye av ved baking, mandler og graddost er godt å knaske på. Var tomt for marsipan her, kjedelig for hodet bra for vekta :p

Haha den med marsipan passa her i dag :p kjøpte mandler i løsvekt og så etterpå de hadde billige i sånne ferdigpakka poser :p

Skulle handle risgrøt til lørdag og jammen priskrig på det også så det var selvsagt tomt... melisen stod ikke merka med maks 3 pr kunde men det var uansett noe jeg skulle ha. Så på kvitteringa den var ganske så billig..
 
Helt skrapa for melis i alle butikkene jeg har vært innom. Desperate folk som hamstrer pakke etter pakke bare fordi det er billig. Aldri i verden om de har bruk for så mye. Skulle vært skuddpremie på slike folk:rolleyes:
 
Synes ikke det er så mange varer som er med? :shifty: Ikke at jeg skal hamstre som en tulling, men trodde kanskje priskrigen ville innebære marsipangris m/sjokolade, nonstop, M&M, mel, kokesjokolade.. Skulle hatt tak i to stk Fjordland grøt, men det var utsolgt :dead: Hva er billig hos Rema? Jeg har bare vært på Kiwi.
 
Synes ikke det er så mange varer som er med? :shifty: Ikke at jeg skal hamstre som en tulling, men trodde kanskje priskrigen ville innebære marsipangris m/sjokolade, nonstop, M&M, mel, kokesjokolade.. Skulle hatt tak i to stk Fjordland grøt, men det var utsolgt :dead: Hva er billig hos Rema? Jeg har bare vært på Kiwi.

Marsipangriser er med i krigen, både med og uten sjoko + marsipan"pølser og pose med blandet marsipan. Mandler, sirup, melis, svisker, grøt, ulik sjokolade (melkehjerter, store sjokoladeplater av Freia), julelaban, mel, julebrus av ulike merker, poteter, ost, roastbeef, grandiosa, Jif universalspray, noen gryteretter. Dette er noe av det som er med. :)
 
Helt skrapa for melis i alle butikkene jeg har vært innom. Desperate folk som hamstrer pakke etter pakke bare fordi det er billig. Aldri i verden om de har bruk for så mye. Skulle vært skuddpremie på slike folk:rolleyes:
Her på butikken har de max tre pr kunde på varene. Men kan jo bare gå flere ganger for dagen om en vil ha så mye.... håper virkelig folk bruker det de hamstrer inn og ikke mye går i søpla igjen...
 
Her på butikken har de max tre pr kunde på varene. Men kan jo bare gå flere ganger for dagen om en vil ha så mye.... håper virkelig folk bruker det de hamstrer inn og ikke mye går i søpla igjen...
Her ble melisen borte før «max tre per kunde». Hvorfor blir folk så despo?:eek: Da det var billig kanel også, så tok folk helt av. Hva skal de med et brett med kanel liksom. Eller pakker på pakker med pepperkakehus. Er helt sikker på at det er folk som ikke bygger pepperkakehus engang som er verst.
 
Jeg trenger en ny kanel, det er lite igjen. Det går hele året, mye havregrøt til frokost 5 dager i uka. Men én boks varer lenge så jeg kjøper ikke mange. Pga diverse baking og godteri trenger jeg en del melis men 2-3 pakker holder nok. Jeg kjørt ikke inn for hele året
 
Back
Topp