Priskrigen er i gang

Kengu

Forumet er livet
VIP
Nå raser prisene og folk hamstrer ser jeg på bilder i enkelte grupper på fb.

Har dere handlet noe?
 
Ikke enda. Men, leter etter gode tilbud på julebrus, da dette skal være en del av julegaven til de ansatte i bhg. :)
 
Nei, har ikke det. Pleier å handle noe rødkål og surkål, men ikke fått somlet meg til det :p
 
Pleier ikke å hamstre nei. Kjøper bare det vi trenger når vi trenger det uansett.
 
Skulle jo handle i kveld, så da rasket jeg med meg de 4 siste surkålene som var i hylla. Samt 1 kg melis, en pose mandler, noen flasker jif og 10 marsipangriser. Følte ikke det var noe overhandling. Irriterte meg grenseløst det året jeg ikke fikk kjøpt surkål fordi andre folk hamstret 30-40 pakker..
 
Ikke vært på butikk i dag. Hos oss blir det aldri utsolgt for surkål. Bare den på tilbud men de har de 5 andre sortene.

Jeg kommer ikke til å hamste, men det er tid for å begynne å handle til jul
 
Ikke handlet ennå, skal handle i morgen, men ikke hamstre noe, nei:)
 
Hamstrer ikke, og handler det vi trenger der og da. Ble ille skuffa i fjor over at det ikke var en enste marsipangris med sjokoladetrekk å oppdrive fra en uke før jul...
 
Kommer ej hamstre men skall handle in så vi ikke må kjøre runt øveralt pga det som er slutsolgt
 
Nei hamstre ikkje. Men det er mange som gjør det,tenke ikkje på at andre også trenger det.
 
Skal absolutt ikke hamstre. Kjøper det vi trenger og skal ha. Hverken mer eller mindre. Skjønner jeg bør handle inn noe av det vi trenger til jul allerede nå for å få tak i det.
 
Back
Topp