Priskrig

lillafrue

Glad i forumet
Hva er det egentlig som er latterlig billig nå? Har fått med meg smågodt, appelsiner, gulerøtter, kvikk lunsj.. Noe mer man burde få med seg? Har vært utafor med brystbetennelse siste uka, så har ikke hengt helt med. Er sikkert noe det hadde vært lurt å få fylt opp skapet med.

Toro brownies og pannekakemiks. Rett i koppen kakao, tomatsuppe, egg, noe hermetikk er det jeg så i dag.

Ketchup og nugatti :p
Seigmenn og M.

Aner ikke.. Alt det er priskrig på er jo tomt uansett.. Så noen skilt om maks 3 varer pr kunde men tomt likevel!

Å det var en lur tråd!:) vet aldri når lillebror skal spise, så har ikke vært på butikken å sjekket noe..

Egg så jeg, men der var det ingen igjen.. Gidder jo ikke innom butikken mange ganger i uka for å sjekke, men får ta en tur til i dag eller i morgen tenker jeg.

Har ikke handlet noe på tilbud enda selv, men har hørt at Nonstop og påskeegg (i lilla boks) er med i priskrigen.. ☺

Ketchup, melkerull, kvikk lunsj, nugatti, peanøtter, brownies toro miks, mulig taco Spice mix (usikker på hva den koster til vanlig)... ☺

Ketchup, melkerull, kvikk lunsj, nugatti, peanøtter, brownies toro miks, mulig taco Spice mix (usikker på hva den koster til vanlig)... ☺
Hvilken butikk var du i? Tenkte jeg for engangs skyld skulle kjøpe nugatti, men syntes ikke det var så billig så usikker på om det til vanlig er veldig dyrt eller om jeg var hos "feil" butikkjede..

Hvilken butikk var du i? Tenkte jeg for engangs skyld skulle kjøpe nugatti, men syntes ikke det var så billig så usikker på om det til vanlig er veldig dyrt eller om jeg var hos "feil" butikkjede..
Samboeren var på Rema1000 ista og handlet alt dette på tilbud ☺

Pampers er på tilbud hos rema, jeg hamstret litt i går og da kosta det 20 kr for en pakke (både 2er og 3er, 1 var enda billigere). Mulig d er ennå billigere nå :-)

Håper på å få tak i egg til 3 kr for 12 stk i morgen☺ De trodde de skulle få inn det utpå dagen da, så da gjelder det å være kjapp :p

Takk :) Da blir det en tur på Rema i morgen.. Hadde ingen planer om å handle noe spes i disse priskrig tider, men må innrømme at jeg har blitt litt fristet til å kjøpe både det ene og det andre etter å ha lest hva dere andre har funnet på supertilbud! :oops:
Tror denne priskrigen som går nå gjelder mest hos Rema1000 og Kiwi! ☺ Er noe jeg har handlet nå også kun fordi det har vært på tilbud! ;) Så reklame på TV nå nettopp om at Kiwi hadde tilbud på grillpølser; 3 pakker á 10 pølser for 59 kroner til de av dere som spiser en del pølser.. ☺

Pampers er på tilbud hos rema, jeg hamstret litt i går og da kosta det 20 kr for en pakke (både 2er og 3er, 1 var enda billigere). Mulig d er ennå billigere nå :-)
Her har en pakke med Pampers str 2 alltid kostet under 20kr :p på rema1000

Kjøpte lasagne familiepakke i dag til 13 kr på Rema1000, Solo 1 1/2 liter til 5,70 kr, 8 pakk med kvikk lunsj til 12,60 kr, twix sjokolade 8,20 kr, Leverpostei 4,10 kr. Alt er kjøpt på Rema1000 idag.. ☺ Så Safari kjeks til 9 kroner, Jif universal til 5 kr..

Back
Topp