Priskrig!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
I dag har jeg og gubben handlet inn masse mat som er perfekt for oss i barseltid eller late høygravid-dager :p spart masse penger! :D flere som har hamstret?

Skal ta en runde i morgen :) men fryseren er ganske full etter slakting av gris og lam i høst, så det blir først og fremst tørrvarer her ;)

Skal i morgen. Må handle kjempe mye siden vi er på hytta og her er der en bom som koster 55 kr. Blir kiwi på oss siden det er den nærmeste butikken. Skulle vært hjemme nå med kiwi og rema i 100 m avstand.

De kjemper vel for å vinne julehandlerne i julepristesten. Sprøtt hvor de har dumpet prisene på en del julevarer.

De kjemper vel for å vinne julehandlerne i julepristesten. Sprøtt hvor de har dumpet prisene på en del julevarer.
Pepperkakeboks til 1kr :o så det blir hva vi tilbyr når guttebass får besøk :p

Vannvittig uting! Sier bare noe om hvor vannvittig butikkjedene tjener på å dumpe prisene og hvor godt de tjener ellers. Respektløst overfor dem som har laga maten...

Vannvittig uting! Sier bare noe om hvor vannvittig butikkjedene tjener på å dumpe prisene og hvor godt de tjener ellers. Respektløst overfor dem som har laga maten...
Leste på VG i går kveld at butikkene går med kjempe tap med å gjøre dette, men de ikke har noe valg siden det er sååå mange kunder som velger den butikken som kommer billigst ut i julen. Storhandling i julen tjener de nok ganske mye inn igjen tenker jeg :/

Leste på VG i går kveld at butikkene går med kjempe tap med å gjøre dette, men de ikke har noe valg siden det er sååå mange kunder som velger den butikken som kommer billigst ut i julen. Storhandling i julen tjener de nok ganske mye inn igjen tenker jeg :/

Ja netopp. De tjener ikke på det akkurat nå, men de tjener så mye ellers at de ikke taper på det allikevel. Skjønner godt at folk velger det billigste, men prisdumping er uansett respektløst.

Tenkte at må jo være greit med lettvint mat fremover da jeg regner med middagslaging ikke står høyest på listen:) Betalte under 200 kr :D
12321117_1713999582144736_3101920904377085802_n.jpg

Det varer nok frem til jul, vi skal ta julehandelen neste uke når lønna kommer. Greit å få gjort det når jeg fortsatt orker

Back
Topp