I dag har jeg og gubben handlet inn masse mat som er perfekt for oss i barseltid eller late høygravid-dager
spart masse penger!
flere som har hamstret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse hverdagsvarer på Kiwi, Rema og CoopMulig jeg er treig som ikke har fått med megMen priskrig på hva??
Pepperkakeboks til 1krDe kjemper vel for å vinne julehandlerne i julepristesten. Sprøtt hvor de har dumpet prisene på en del julevarer.
Hvor var d? Og hvilket merke? Ikke alle som er særlig gode...Pepperkakeboks til 1krså det blir hva vi tilbyr når guttebass får besøk
![]()
Bjørken pepperkaker fra kiwi. Syns de er helt grei, ikke som hjemmebakt akkuratHvor var d? Og hvilket merke? Ikke alle som er særlig gode...
Leste på VG i går kveld at butikkene går med kjempe tap med å gjøre dette, men de ikke har noe valg siden det er sååå mange kunder som velger den butikken som kommer billigst ut i julen. Storhandling i julen tjener de nok ganske mye inn igjen tenker jeg :/Vannvittig uting! Sier bare noe om hvor vannvittig butikkjedene tjener på å dumpe prisene og hvor godt de tjener ellers. Respektløst overfor dem som har laga maten...
Leste på VG i går kveld at butikkene går med kjempe tap med å gjøre dette, men de ikke har noe valg siden det er sååå mange kunder som velger den butikken som kommer billigst ut i julen. Storhandling i julen tjener de nok ganske mye inn igjen tenker jeg :/
Det er sant! Og i grunn litt kvalme med tanke på at vi har råd til å kjøpe maten til normal pris tross alt!Vannvittig uting! Sier bare noe om hvor vannvittig butikkjedene tjener på å dumpe prisene og hvor godt de tjener ellers. Respektløst overfor dem som har laga maten...
Bjørken pepperkaker fra kiwi. Syns de er helt grei, ikke som hjemmebakt akkurat![]()