Priser

miss25

Elsker forumet
Hvordan er prisene på nesespray, sprøyter og div?

Ok[:)]

Takk for tipset[:)]

Jeg brukte Synarela nesespray og Menopur sprøyter, og kom totalt opp i ca 8.500,- inkl. Progestankapslene på hele behandlingen vår.

Men om du har oversikt over det du skal bruke er det bare å sjekke Felleskatalogen som de andre sier.

jøje meg det var mye penger, men verdt det da[:)]

ORIGINAL: hero

jøje meg det var mye penger, men verdt det da[:)]

Syns egentlig det ikke var så ille[:D]
Har sett flere som har brukt enda mere, og opp mot 15.000,- på ett forsøk.

I tillegg har vi hatt en del utgifter til kjøring (vi er 2 timer unna klinikken) og overnatting, men har fått tilbakebetalt ca 5-6.000,- av de utgiftene. Men resultatet er verdt hver ei krone[:)]

Husker vi brukte 13000 kr på IVF forsøket vi hadde,men da var sykehusegenandelen på 3000 inkludert[:)]Men dette var i 2005..

ORIGINAL: Nesing

Brukte medisiner for 18.000 kr på ett forsøk og fikk selvsagt tilbakebetalt det som oversteg 15.000 kr. Det er en kostbar behandling, men heldigvis slipper vi jo å dekke alle kostnader til både medisiner og selve behandlingen selv (det er dyrt nok fra før av altså, men i realiteten koster det jo egentlig enda mer, dessverre). Uansett er det vel verdt det om man lykkes, og det håper jeg dere gjør! [:)][:)]

hva kommer det av at noen bruker 10000 i medisiner å andre 18000?

Eg henta eine pakken på postoppkrav, den var vel på 7899,- om eg ikkje husker heilt feil. Den inneholdt 2 pkn med Synarelanesespray, 300ie Gonal F-injeksjonssprøyte, 900ie Gonal F-injeksjonssprøyte og 2 pkn med Progestankapsler.
Etter 1 ul-kontrollen såg me at eg måtte ha litt meir sprøyter, og dermed så blei det en til med 300ie Gonal F, den kosta rundt 1300-1400,-.
Å så blei det El-sprøyta, Otriville, den kosta vel under 500,- kanskje 300,-. Minne er ikkje så sterkt[8D]

Å så koster jo egguthenting og tilbakesetting av egg 1500,-. Så totalt for oss blei det mellom 11 000-12 000,-[:)]

siste forsøket mitt kosta nesten 14000 kr, vanvittig [:@][:'(]

Back
Topp