Priser på verdivurdering

Du får det vel gratis av de fleste meglere. Og du trenger ikke si til dem at du skal refinansiere, om de spør kan du si at du "kikker", men må vite hva du har å rutte med... ;)

Kommer helt an på hvor og når. Var kampanje i feb/mars hos mange, var da gratis. Betalte ca 2500 i april tror jeg det var- så ville hørt før jeg bestilte.

De fleste meglere gjør det gratis :)
En må jo vite sånn ca hva en har å rutte med til nytt hus kjøp;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men vi skal absolutt ikke selge.. og jeg klarer ikke å lyve om slikt. Vi hadde vurdering for 1.5 år siden, da vi faktisk vurderte å selge.. men siden det aldri dukket opp noe bra, bygget vi på i stedet. Så nå må den nye delen vurderes også..

Ser at megler1 tar 2500.. men synes det er veldig dyrt for noe man kunne fått gratis om man klarte å lyve litt.. noen som vet hva DnB eller garanti tar?

VI fikk ny takst på huset siden det er gjort mye ute her, og vi skal søke om lån for å bygge på.

En ny verdivurdering hjalp stort. Trur vi betalte ca 3000 for det.

Jeg fikk det i banken.. ca verdivurdering..

megler var her å gjorde det gratis... :)

Vi betalte 1500 kr da vi fikk ny verdivurdering for snart 2 år siden. Eiendomsmegler 1 trooooor jeg. :P

Vi betalte 1500 hos home eiendomsmegling.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Betalte 1500 i okt i fjor. Lokal eiendomsmegler.

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Vi får verdivurdering gratis via banken når vi skal refinansiere lånet etter påbygging.

Du får også trekket av skatten kostnaden for refinansiering ;)

Back
Topp