Priser på medisiner

Ønsketerstort

Blir kjent med forumet
Noen som har den komplette medisinlisten ved ivf forsøk? Er det forskjellig fra person til person? Kunne tenkt meg å vist hvor mye dere har brukt ca på et prøverørsforsøk (i medisiner) ?

det er forskjellig fra person til person, og hvilke medisiner man skal ha også.. jeg brukte på mitt først ca 11 tusen, og jeg brukte synarela nesespray og menopur sprøyter..

Det er forskjellig fra person til person, men det er en veldig god oversikt under topptrådene...
Jeg betalte 8600 kroner utenom det som skal tas etter innsett...

Varierer ganske mye. Første forsøket brukte vi ca 6500, andre forsøket ca 10000 og nå kommer vi opp i 12-13000.

På mitt første ICSI betalte jeg 3500, men da fikk jeg sprøytene gratis av Hausken da det var et nytt merke. Har fått resepten på neste forsøk, da blir det mellom 11 og 12000kr. Så det varierer veldig.

Har 2 forsøk bak meg og et 3 som ikke ble gjennom før da vi klarte det selv etter eg hadde fått medesinen.
men første forsøk brukte me 14 900
        andre forsøk brukte me 16 300
        tredje forsøk bruke me 18 900

tredje forsøk fikk vi ikke dekka av NAV da det var vår skyld vi hadde blitt gravide[:'(]

Men prisen på sprøyta som gjord at det steg for hver gang, for de økte dosen på den for hvert forsøk.

Takker til alle for svar. Prøver å klarne tankene litt i forhold til om vi skal starte med prøverør eller ikke, så da må jeg ha en liten "oversikt" i hodet mitt.[:)]

Jeg tenker også at det får koste hva det koste vil! Det vil uansett være verdt det den dagen jeg sitter med et lite gull i armene! Men det er jo fortsatt en del penger det er snakk om, så vi må nok vente noen mnd enda, før vi kan evt sette i gang..

Back
Topp