Priser på finn.no

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
sjekker dere opp i ordinærpriser (og evt tilbudspriser) når dere ser etter bruktkjøp på finn?
Kommer over masse rart, feks ene barnestolen fra ikea, med pute. Finn.no bruktpris 200, pris på ikea 149 for stol og 49 for pute :bored: da gidd jeg ikke kjøpe brukt altså :p:jimlad:
Trenger nødvendigvis være halv pris på alt brukt, men forventer å finne det endel billigere enn nytt i butikk.
 
Ja det gjør eg :) leter litt etter vogn no f.eks :) det ligger en 2012 bugaboo donkey ute til 14000kr :p
 
Ja det gjør eg :) leter litt etter vogn no f.eks :) det ligger en 2012 bugaboo donkey ute til 14000kr :p
Ville trodd det var en skrivefeil, en null for mye :p
Syns vår emmaljunga var dyr i 2010, betalte ca 6500sek for den. Nå ser jeg emmaljungaer brukt til den prisen minst!!! Shait sier no jeg. Hvem har råd til noe sånt fullpris?
 
Sjekker alltid opp i ny pris før jeg kjøper noe ;)
 
Er også overrasket over Donkey prisene på Finn. Hva tror folk?

Da jeg bodde i Norge kjøpte jeg ikke med mindre det var halvpris. Her i DK er det vanlig med 10-20 % avslag. Men dansker er helt psyko etter salg, så lenge de sparer 5kr så er de fornøyd.
 
Er også overrasket over Donkey prisene på Finn. Hva tror folk?

Da jeg bodde i Norge kjøpte jeg ikke med mindre det var halvpris. Her i DK er det vanlig med 10-20 % avslag. Men dansker er helt psyko etter salg, så lenge de sparer 5kr så er de fornøyd.
Folk tror at andre er dumme og ikke sjekker. Men har tenkt at det ofte gjelder litt små summer, noen hundrelapper. Bør jo virkelig sjekke når det er snakk om tusenlapper.
 
Er også overrasket over Donkey prisene på Finn. Hva tror folk?

Da jeg bodde i Norge kjøpte jeg ikke med mindre det var halvpris. Her i DK er det vanlig med 10-20 % avslag. Men dansker er helt psyko etter salg, så lenge de sparer 5kr så er de fornøyd.

Ja akkurat det e eg og, men problemet e jo at folk e villige til å betale 10000 kr for en 2-3 år gammal donkey for den koster jo 14000 kr ny.. uten noe særlig tilbehør.. prøvde å prute på en men der var det blankt nei å få..:p
 
Ville trodd det var en skrivefeil, en null for mye :p
Syns vår emmaljunga var dyr i 2010, betalte ca 6500sek for den. Nå ser jeg emmaljungaer brukt til den prisen minst!!! Shait sier no jeg. Hvem har råd til noe sånt fullpris?

Ja det e grådig dyrt.. ho kan helt sikkert få 10000 kr for den..:p
 
Jeg synes at etter Finn.no ble gratis så har alt fått bruktbutikkpriser! Jeg kjøper ikke ting brukt for å spare noen få prosent! Jeg kjøper ting brukt for å få det billig, og selger ting billig istede for å måtte kaste det! Men ikke alle tenker sånn har jeg sett! Skulle kjøpe IKEA kommode. Folk legger ut en 2-3 år gammel kommode, pent brukt med "få skader" for en 50-100,- billigere enn ny vare på IKEA ! Da vil jeg mye heller kjøpe ny kommode uten slitasje :p
 
Ganske mange latterlige priser på finn.
Kan vær heldig men fy som mange overpriser ting!

Har også reagert på at mange selger ting som de ikke vasker eller noe før.
Kjøpte lekegrind.. Sto den hadde litt bruktmerker fra forrige eier.
Kommer og skal hente så er den helt nedslitt og FULL av møkk og dritt, matrester i tykke lag :-o var helt vemmelig. Tenkte stakkers unge som har sittet i den!

Samme når jeg skal se på klær eller andre ting.. Mange er sløve å vaske eller gjør et forsøk på å få ting til å se fint ut, trodde det sa seg selv at en skulle vær oppriktig i annonsen om tilstanden og vaske ting på forhånd. Blergh
 
Jeg var tydeligvis heldig ❤ fikk tak i en simo duo vogn 2015 modell (Sportsdelen, stellevesken og myggnett et fremdeles med merkelapp på, altså ubrukt) for 4000 :)
 
sjekker dere opp i ordinærpriser (og evt tilbudspriser) når dere ser etter bruktkjøp på finn?
Kommer over masse rart, feks ene barnestolen fra ikea, med pute. Finn.no bruktpris 200, pris på ikea 149 for stol og 49 for pute :bored: da gidd jeg ikke kjøpe brukt altså :p:jimlad:
Trenger nødvendigvis være halv pris på alt brukt, men forventer å finne det endel billigere enn nytt i butikk.

Jeg kam forstå prisen hvis den selges et sted det ikke er IKEA. Utover det er det helt idiotisk!!! Sjekker alltid fullpris :)
 
Mange kan jo faktisk ha kjøpt ting på kampanjer og dermed krever tilbake det samme.
Jeg kjøpte en Cameleon i 2010 og solgte den 4 år etterpå. Da var allerede prisene i butikken en del høyere enn det jeg ga for den 4 år tidligere. Tror jeg ga rundt 8000,- jeg solgte den da for 2500,-
Noen prutet og mente det var blodpris og skulle klage på alt, noe som ikke var å klage på, den holder seg godt og var pent brukt.
Hun som endte med å kjøpe den syntes det var en veldig god pris og var veldig fornøyd med kjøpet.
Jeg selger alltid også med kvittering, men folk har visst en tendens til å kaste disse?
Jeg kaster ikke kvitteringer på slike dyre varer ihvertfall.
 
Om jeg skal selge ting så vaskes de. Ting som jeg gir vekk gidd jeg ikke bruke så mye tid på derimot. Går i bosset om ingen vil ha de. Så forventer det samme når jeg henter ting.

Nå kom jeg over en haug brukte smokker... greit, de var vasket og kokt, men her er vi over på ting jeg ikke ville kjøpt brukt uansett pris.
 
Sjekker prisene opp mot ny pris om eg finn noko av interesse. Om det er berre litt å spare så kjøper vi heller nytt, men syns finn.no er veldig grei å bruke. Sitt å ser på finn etter stellebord no;)
 
Det er første barnet vi venter, så jeg sjekker ikke Finn. I det hele tatt og ønsker heller alt nytt
 
Kjøpte en simo vogn for noen uker siden på Finn for 1500 kr i perfekt stand :) så kan alltid komme over noen gode tilbud :)

I dag har vi kjøpt tre seter, to seter og stol i skinn pluss to bord for en samlet pris på 2000kr
Veldig fornøyd :D
 
Sjekker alltid opp ca priser på ting jeg leter etter brukt ;) Er mange som overpriser ting som man faktisk kan få nytt og på tilbud billigere istede!! Jeg har hvert heldig å fått tak i vognene mine billige og kjempe flotte på Finn. Også masse andre ting :D
 
Back
Topp