Priser på Elixia?

Ju9ta

Forumet er livet
Leiter meg ihjæl på sidene dems, men finner ikke en shit..

Hva betaler dere i mnd?
Har fått tilbud om å bli meldem igjen uten bindingstid..
Vurdere å hive meg på igjen [:)]

Jeg betaler 420 kr/mnd, det er bedriftsabbonnement. Tror vanlig er ca 570 per /mnd 

ORIGINAL: Niih!

Jeg betaler 420 kr/mnd, det er bedriftsabbonnement. Tror vanlig er ca 570 per /mnd 

570 ja..
D er dyrt.. [:-]

ORIGINAL: ab88

Her jeg bor er det 499 i mnd.

DYRT

Sant..
Dyrt å vil holde seg i form syns jeg..[&o]

Vet at det er forskjellig priser fra sted til sted, kommer litt an på hvilket tilbud de har(spa avdeling, svømmehall ol.).
På Sandvika Panorama koster det 699,- Der jeg trener koster det 569,-

ORIGINAL: BitzyhogJulia

Herregud så dyrt!!!

Jeg lurte på det samme her om dagen... tar 2 min å kjøre ditt fra jobben så har vurdert stedet selv.
når man blir medlem via jobben - så er det vel uten 12 mnd binding?[8|]

Nei, da må du vel betale innmeldingsavgift og noe andre greier for å slippe det. Eneste man får er vel en viss prosent i rabatt pr. mnd., med mindre bedriften din har en spesialavtale da.

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Herregud så dyrt!!!

Jeg lurte på det samme her om dagen... tar 2 min å kjøre ditt fra jobben så har vurdert stedet selv.
når man blir medlem via jobben - så er det vel uten 12 mnd binding?[8|]

Nei, da må du vel betale innmeldingsavgift og noe andre greier for å slippe det. Eneste man får er vel en viss prosent i rabatt pr. mnd., med mindre bedriften din har en spesialavtale da.

tror kanskje de har en avtale... De har avtaler over alt... øøøver alt![:-]

Det er de 12 mnd jeg vil slippe, vet jo ikke om jeg kommer til å jobbe samme sted om 12 mnd.. Om jeg i det heletatt finner meg en jobb fort etter det![8|] Kjipt med utgifter man like greit kan leve uten.

Men da sier du jo bare opp avtalen da, ikke værre enn det.
De tvinger jo ikke folk til å betale for 12 mndr om man må flytte midt i bindingstiden. Det gjør de iallefall ikke her, men man har vel 2 mndrs oppsigelsestid uansett da.

Back
Topp