hei:) var i usa i november!
huggies bleiene er dritgode, men superdyre.. så ikke regn med å spare penger på bleier..
klær til vesla var kjempebillig(ikke uten grunn at eg kom hjem med 69kilo baggasje, pluss håndbaggasje og vogn som eg hadde stappet full i ting den også hehe) eg fant ikke særlig mye fine gutteklær, men jenteklær var det overflod av flotte klær. syns gutteklærne var litt nittitalls, men kan ha vært meg som var uheldig. eller forresten, på tommy h, gap og sånn var det fine gutteklær da.
masse å spare på merkeklær til ungene. kjøpte tommy h genser og bukse til vesla, og tøfler. genseren koster 650kr i norge,200kr der[:)] ellers er det kjempebillig med fisherprice leker, kjøpte en haug!
var innom en brillebutikk også faktisk. kikket på innfatninger, men var like dyrt som i norge. kikket ikke på linser da, men regner med det er samme prisklasse der og.
ellers mååå du kjøpe med deg en rompesalve til ungene som heter desitiny eller noe i den dur. blå og hvir tube.. åå kunne ønske eg hadde kjøpt flere!
tenke tenke. jo, kakepynt! de har masse stilig strø, penner ol til kaker der:) ta en tur innom vanlig supermarkedbutikk og vandre en time mellom hyllene, det er såå mye kjekt å dra med seg:)
ellers kan eg opplyse om(gjelder iallefall lufthansa) at voksne kan ha med seg to kofferter med max 23 kilo i hver, og ungen(vesla mi var bare 9mnd) kan ha EGEN koffert på 23 kilo hun også. så eg dro altså med meg 69kilo baggasje uten å betale en krone ekstra. MEN, det er kjempedyrt hvis du kommer over tillatt vektgrense. venninna mi som eg reiste med, hadde en kilo for mye i den ene kofferten sin, og måtte betale 150dollar for det.. er over 1000kr det[&:]
så vei baggasjen før hjemreise:)
oki, ble langt dette hehe. men noe mer du kommer på du lurer på? Vi var i NY, men sov i new jersey:)