Priser hos fotograf(bhg bilder)

Renate_85

Glad i forumet
Skal etterbestille det største av barnehagebildene(20x25cm) og gi til familiemedlemmer. Fikk med et ark sammen med bildene.Der står det priser på etterbestilling av bilder og da koster hvert bilde som jeg skal ha 216 kr, og dette er tilbudspris.
Er det bare jeg som synes det er forferdelig dyrt? Er dette vanlige priser blandt fotografer?
Skal ha 8 stk så det blir litt penger. [:'(]

Det er ikke fame. Det er ikke noe stort firma.Bare en lokal fotograf.

Da gjør du det samme som jeg gjorde. Jeg scannet inn alle bildene på pcen, og lagret de på en minnepenn. Tok med meg minnepennen til en lokal fotobutikk, og fremkalte bildene til 39kr pr stk[:D]

Hos oss koster etterbestilling av 20x25 189,-
(også en helt "vanlig" lokal fotograf)

Koster jo en del. Men scanner man og fremkaller selv så bryter man jo copyright'en. Ikke pent gjort... [8|][;)]

ORIGINAL: Lillepusen

Hos oss koster etterbestilling av 20x25 189,-
(også en helt "vanlig" lokal fotograf)

Koster jo en del. Men scanner man og fremkaller selv så bryter man jo copyright'en. Ikke pent gjort... [8|][;)]

tviler på at jeg er den eneste som har gjort det [:D]

20*30 hos oss koster 125 kroner. Ble veldig fornøyd med bildet. Ble tatt av fotoforalle.

Hehe, var grisebillig for den størrelsen det da. Vet ikke hva som er vanlig når det gjelder barnehagefotografering, men var hos fotograf med mini og for en 20x25 forstørrelse må vi betale 800 kr. [:-] Har nettopp bestilt julegaver for over 4000 kr, ble rett over 5000 til sammen siden vi skulle ha bilder selv også. [:'(]

ORIGINAL: ***ananas***

Da gjør du det samme som jeg gjorde. Jeg scannet inn alle bildene på pcen, og lagret de på en minnepenn. Tok med meg minnepennen til en lokal fotobutikk, og fremkalte bildene til 39kr pr stk[:D]

Men blir de like bra da?

ORIGINAL: Renate_85

ORIGINAL: ***ananas***

Men blir de like bra da?

ja, mine gjorde iallfall det. Hvis man holdt de ved siden av hverandre kunne du ikke se forskjellen[:D]

Back
Topp