Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nemlig....... Syns meglere er noen luringerTakst et en ting, men prisantydning skal jo være antydning om pris
Megler satte den lavere enn han trodde vi ville få, for å få folk på visning. Slikt liker jeg ikke. (også kom nesten ingen likevel)
Ja, men egentlig bør ikke en selger avvise bud på prisantydning, da er prisen ikke antydet rett.Du kan velge å godta prisantydning eller ikke da![]()
Trodde ikke det var lov å avslå bud på prisantydning jegJa, men egentlig bør ikke en selger avvise bud på prisantydning, da er prisen ikke antydet rett.
Sett fra kjøperens side er det da uærlig og juks
Vet ikke, ble gjort på den tiden vi drev med slikt, men det et noen år sidenTrodde ikke det var lov å avslå bud på prisantydning jeg
Mange gjør det hvertfallTrodde ikke det var lov å avslå bud på prisantydning jeg
Man kan som selger avslå alle bud, de på prisantydning og på takst.Trodde ikke det var lov å avslå bud på prisantydning jeg
Trodde ikke det var lov å avslå bud på prisantydning jeg
Vet ikke, ble gjort på den tiden vi drev med slikt, men det et noen år siden
Mange gjør det hvertfall
Man kan som selger avslå alle bud, de på prisantydning og på takst.
Men det er jo helt bak mål. Missvisende. Prisantydningen bør jo være på minimummet selger vil selge boligen forman kan avslå alle slags bud. man trenger jo ikke selge om man ikke vil, selv om man får inn bud, om så det er 4 milloner over takst,trenger man ikke selge.
jeg har solgt bolig 3 ganger. første gang i 2004. da lå megler inn prisantydning under hva han mente ,for å skaffe interessenter. da gikk det for 800000 over takst!
jeg har også opplevd rare takstmenn, som setter takst forskjellig, så der bør man ha minst to forskjellige. han ene skulle bare være vanskelig. siden vi vistnok var det- et seriøst takstfirma, stort og kjent..
men alle tre salgene, har megler sittet prisantydning for å få kunder. vi hadde ikke solgt så lavt. siste gangen solgte vi via advokatmegler. MYE billigere, og vi gjorde jobben selv, advokaten tok bare det skriftlige. aldri mer megler!!
Det er egentlig verdivurdering.Prisantydning blir satt i forhold til hva boliger i ditt nærområdet går for pluss standar og kvalitet på huset.
Ja jeg tenker at når megler sier en prisantydning så er det den prisen leiligheten bør legges ut for??Men det er jo helt bak mål. Missvisende. Prisantydningen bør jo være på minimummet selger vil selge boligen for
Ja, den kan godt legges ut for det, men det betyr ikke at selger vil selge til den prisen. Og som selger sier man ikke alltid det til megler før visning. Det er hverken megler eller takstmann som bestemmer hva en selger skal godta.Ja jeg tenker at når megler sier en prisantydning så er det den prisen leiligheten bør legges ut for??