pris-

hhennes

Forumet er livet
fikk helt sjokk..
kjøpte en grøt på rema den kosta 18 kr (samme grøt kosta 39 kr på maxi)
fruktpure til 20 kr på rema, og 26 på maxi..

sparer ganske mye penger hvis en faktisk sjekker priser..

Oi såpass [&:]

er ganske sprøtt..
eneste dumme med rema at de ofte har dårlig utvalg, slik vi ofte må supplere med å handle i en annen butikk..

Maxi er dyrt.men har ofte mye gode tilbud.

kommer til å kjøpe det meste i sverige jeg.. unntatt mme, det er rimeligere i Norge.

Men her på kiwi koster maisgrøt 10,50,- og på ica 22,50,- tror jeg.

[&:] Det var jo litt forskjell da. Må begynne å se litt på prisene nå fremover ja...

mhm! Rema er garantert den billigste plassen! litt dritt jeg ikke går å handler der oftere, mye peng å spare!

Vi handler bare på rema vi (bortsett fra bleier og våtservietter, som vi handler på Coop) og vi sparer MASSE på mat hver måned. Vi kan handle inn mat for halvannen-to uker i gangen og ikke bruke mer enn ca. 700,- (medregnet en del barnemat)

ORIGINAL: mammanicken

Vi handler bare på rema vi (bortsett fra bleier og våtservietter, som vi handler på Coop) og vi sparer MASSE på mat hver måned. Vi kan handle inn mat for halvannen-to uker i gangen og ikke bruke mer enn ca. 700,- (medregnet en del barnemat)

Særiøst?

Kan ikke du ha meg i lære?[8D]

quote:

ta meg i lære og [8D][:D]

quote:

Særiøst?

Kan ikke du ha meg i lære?

mm..

har begynt å handle for 1 uke nå. og vi handlet for ca 1200 kfor å spare penger.

Vi handler som regel bare på rema og kiwi. Da handler vi for en mnd (Må jo kjøpe melk og litt barnemat og slikt utenom av og til så det ikke står så lenge) Men da bruker vi ca. 2000 - 2500 kr på en hel mnd med middag og alt mulig til hus :)

Ja, det er helt sykt hvor store prisforskjeller det er [:o] [:'(]
Vi handler stort sett på rema, middagsglass hender det vi handler på spar også, der har di ta 5 betal for 3 [:D]
Å jeg fikk vite av ei som jobber på rema (ganske høyt i systeme), at rema selger alle bleier med tap. Derfor er det så billig der [;)]

Bleier er billige på rema...jeg bruker pampers og det koster 65 for kartongen dvs 96 bleier...Datteren min liker hipp sine frukt pure...små plastglass... de koster alt fra 23 til 30 kr alt ettersom hvor man finner de.... Må innom flere butikker ofte pga dårlig utvalg. Generelt er baby produkter ofte dyrt... Baby maten må kjøpes i forskjellige butikker hos oss pga utvalg og pris...

ORIGINAL: Urge4Life

grøtpakken til tom-arild koster 77 kroner på kiwi å tydeligvis så har de den ingen andre steder så blir fort dyrt :S

Oi det var dyrt, hvordan grøt er det?

Vi handler mest på rema eller kiwi, når vi har vært på ica og rimi og andre steder og får vi sjokk hver gang over hvor mye vi må betale...

mais grøt på rema og kiwi er halv pis fra andre butikker omtrent . vi bruker risgrøt m banan det elsker trymmen =)

pleide handle en gang iuka før, men nå som jeg er hjemme på dagen m trym, så går jeg til butikken og handler, er bare flink til å ikke kjøpe noe unødvendig ekstra. gå turen tar ca 45 min hver vei - kjempe god trim =)

Back
Topp