Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki følge felleskatalogen 936,10 kr: http://www.felleskatalogen.no/medisin/synarela-pfizer-564345
OkDet var da ikke så ille. Er kanskje sprøytene som er dyre da.
Vet du hva som er høyeste dose som gis under IVF?Det stemmer
Så et regnestykke en gang hvor noen hadde regnet ut literprisen på Menopur (tror jeg det var). Literprisen er 7-sifret for å si det sånn. Godt vi bare skal ha noen meget små mengder![]()
Vet du hva som er høyeste dose som gis under IVF?
Ha haIkke sikker egentlig, 300 eller 400 IE (?)
Someone help me here![]()
Ikke sikker egentlig, 300 eller 400 IE (?)
Someone help me here![]()
Husker du hvor mye du betalte?Trodde det var 450. Jeg tok 375 med Menopur per dag forrige forsøk.
Så 1200 IE er høyeste dose? Hvor lenge gikk du på Menopur?Sprayen koster "kun" 936, og du bruker 2-3 stykk cirka per forsøkSprøytene er det verre med.. Rundt 3800 kostet 1200 IE menopur sist, og jeg slapp billig unna da jeg kun trengte menopur, 2 sprøyter orgalutran og til slutt ovitrelle. Nå blir det litt ekstra mest sannsynlig.
Så 1200 IE er høyeste dose? Hvor lenge gikk du på Menopur?
Ok. Jeg har veldig lav amh. Skal visst gå på høyeste dose.Jeg har høy AMH så brukte kun 112,5 IE per dag. Tror ingen bruker 1200 nei, maks 450 tror jeg. 250-300 er vel normalt det høyeste du når.
Ok. Jeg har veldig lav amh. Skal visst gå på høyeste dose.
Husker du hvor mye du betalte?
Hvor lenge gikk du på sprøyter? Jeg skal bruke de i 3 uker.Høyeste dose er 450 ie. Jeg har lav amh, så jeg har hatt den dosen to ganger. De to første forsøkene hadde jeg vel 300 ie.
Hvor lenge gikk du på sprøyter? Jeg skal bruke de i 3 uker.
Mulig jeg tar feil nåDet var lenge! Ca 10 dager på hver av forsøkene. Jeg har fått ut 3-4 egg på alle fire forsøkene.