Pris rep. vaskemaskin

Leelu

Elsker forumet
Noen som tilfeldigvis vet ca pris for reparasjon av vaskemaskin??

Vaskemaskinen har blitt ødelagt og utleier krever at vi betaler for reparatør, jeg tror at den er såpass gammel (den var alt godt slitt da vi flyttet inn for 2 år siden) at det ikke vil være lønnsomt å betale for reparatør når det finnes brukte vaskemaskiner for 500 kr på finn.no, et annet poeng er jo at om reparatøren kommer og sier at ingenting kan gjøres, og maskinen ikke kan fikses så må vi jo like fult betale han for at han kom og så på den, og det vil jo komme på mer enn 500 kr regner jeg med. Så utrolig kjipt utleier krever at vi ringer etter reparatør! Det er derfor jeg spør om noen vet om ca priser for reparatører.

Det varierer jo hva det vil koste å reparere vaskemaskina, avhengig av hva som er galt.
Men jeg hadde reperatør hjem til meg, for jeg trodde det var noe galt med den, det var kun tett sluk (flaut).

Uansett, det kostet meg 700kr......

prisen avhenger jo av hva som feiler vaskemaskina da.

Tara n' tella skrev:
Jeg vet dessverre ikke.

Men du kan jo være litt sleip og se om du finner en helt lik vaskemaskin gratis eller veldig billig på finn.no. :p

Det er det jeg har tenkt, at det må lønne seg å skaffe en brukt maskin som virker heller enn å reparer, merker jeg er litt oppdratt i et bruk og kast hjem. Min mor hadde aldri reparatør, når vaskemaskinen røk kjøpte hun alltid ny, som hun sier så setter hun på minst en vask per dag, og når maskinen ryker etter ca 5-10 år så har den gjort jobben sin ferdig. 

Trine Tanga skrev:
Det varierer jo hva det vil koste å reparere vaskemaskina, avhengig av hva som er galt.
Men jeg hadde reperatør hjem til meg, for jeg trodde det var noe galt med den, det var kun tett sluk (flaut).

Uansett, det kostet meg 700kr......

Må bare takke, takket være innlegget ditt begynte jeg å undersøke og fant instruksjoner for hvordan sjekke og reparere de mest vanlige feil, og nå funker maskinen!!! Tusen takk, du sparte meg 700 kr 

Back
Topp