Pris privat ul?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Hva har dere betalt for privat ul?

Jeg sjekket prisene hos byens gynekolog: 1800.- Dette syntes jeg var litt i drøyeste laget (?) Dersom jeg skal ha en privat ul tror jeg heller jeg ville reist til Martin Lundring på Jessheim som er helt rå på tidlig ul.

Last edited:
Her i byen varierer det fra 1000-1600 sånn ca. Jeg betalte 1100 :)

Jeg sjekket prisene hos byens gynekolog: 1800.- Dette syntes jeg var litt i drøyeste laget (?) Dersom jeg skal ha en privat ul tror jeg heller jeg ville reist til Martin Lundring på Jessheim som er helt rå på tidlig ul.

Hjelpes! Er det så dyrt?? Tenkte kanksje volvat var dyrt og der koster det rundt 1000...

Familieklinikken i byen er jo billig da, 1100 fra 7-10 uker og 1350 fra 11-14 tror jeg:)

Det ser ut til at dere bor i byer med mer overkommelige priser:) Det er kun én privat gynekolog her i byen, så prisene er vel deretter:)

Hvilken by er det snakk om egentlig? Familieklinikken ligger i Oslo:)

jeg betalte 1250,- i Trondheim. Søkte rundt å fant ut at prisene lå fra 1200,- til 1800,- . sykt dyrt !!
Husker for ca 7 år siden , da kostet det 850 :)

Jeg betaler 75kr hos privat gyn, som jeg er henvist til av lege.

Her er TUL 600kr på klinikken jeg skal gå, men generelt ligger det rundt 1200-1400kr. 3D koster rundt 12-1400 det også :)

Her i Trondheim betaler jeg vel 1200,- i uke 9 :)

Jeg skal på Volvat, koster rundt 1500kr

Jeg betaler 60kr,blir henvist av legen min :)

Veldig greit:) Jeg får jo ultralyd på sykehuset neste uke (9+1) så tror ikke jeg skal bestille privat ul. Jeg vurderte å ta en i uke 12-13 før vi forteller "alle" nyheten, men jeg tror jammen jeg står over med den prisen og legger pengene i babyutstyr etter hvert;)

Koster 850 kr for tidlig ultralyd, 1300-1400 for 3D ultralyd. Skal på tidlig ultralyd imorgen =)

Første som var privat betalte jeg 1100 for. Neste er på sykehuset og er gratis :)

Jeg betalte 900 kr. Det var 800 kr for undersøkelsen og 100 kr for utskrift av UL bilde.

Back
Topp