Pris pr. hjemmelaget bordkort

Joyleaf.

Betatt av forumet
Hei.
Jeg har fått i oppdrag å lage bordkort til konfirmasjon og dåp. Jeg skriver kalligrafi selv og lager bordkortene med saks, lim pistol hele greia. Så får jeg som spørsmål om hvor mye jeg vil ha for å gjøre jobben, men jeg er så dårlig på slik og får dårlig samvittighet når jeg nevner en pris. Hvor mye er dere villige til å betale for "hjemmelaget" personlige bordkort?
ca 25stk.

Tusen takk for svar!

Jeg betalte 200 for 20 hjemmelagde kort + endel av materialet.

kommer jo veldig an på hvor lang tid du bruker på å lage de+ hva matrialene koster. Kommer de med det selv, eller skal du kjøpe inn alt?

100 kr pr time ca, 350 tilsammen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det noen du kjenner, da? Hva med 100-150 kr. timen? :)

Jeg hadde kanskje sakt jeg ikke skulle ha noe for det, om det bare er en engangs"jobb" for gøy. Er det noe du har tenkt å gjøre, ville jeg kanskje sakt 10 kr kortet eller noe om du bruker 10-15 min. Eller 100 kr timen. Men hadde heller ikke reagert om jeg skulle kjøpt bordkort av noen og de sa 20 kr kortet, så her er vi alle forskjellige.

Hadde sagt 200 for jobben tror jeg.

Tar jeg 100kr timen er jeg oppe i 600 nå. Tok mye lengere tid enn jeg trodde. Men de er veldig fancy. Kan ikke legge ut bilde pga de ønsker bildet av barnet på hvert enkelt kort og jeg legger IKKE ut bilder av andre sine små ;)

Er det ikke noen venner av deg, og det er en hobby for deg? 300? Ville nok ikke tatt noe mer..

Nei, hun er sjefen min og dette er ikke noe jeg gjør hver dag, men når jeg får det på "bestilling".

500,- :)

Jeg syntes du skal si til henne hvor lang tid du brukte, og si at hun kan betale deg det hun syntes det er verdt.
og til neste gang så bør du fastsette prisen først, så det ikke blir kleint i ettertid. For om noen skulle gjordt en jobb for meg så ville jeg ha vist på forhånd hva det kom på, og ikke bli overrasket når de var ferdig.

Enig med lyspæra, ville sagt hvor lang tid jeg hadde brukt, så hadde jeg lagt til et håper du er fornøyd med de, et stort smil, og sagt at prisen får være opp til hun.. =)

dere burde avtalt pris først.. alltid vanskelig å bli enige i ettertid.
Men personlig hadde jeg max betalt 20kr pr kort. altså 500kroner
jeg betalte 1000kr for 100 vinglass som en kollega av meg malte på til bryllupet vårt. . å da betalte jeg for glassene selvfølgelig..

Back
Topp