Pris på vintersko

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Og egentlig høstsko, til ungene.
Synes alt som ser bra ut er så dyrt! Det er jo en del tilbud innimellom heldigvis.

Hva kjøper dere, og hvordan er været der dere bor? Vi holder til på sørlandet og de er 5 og 1 år. Må vel ha to sett støvler, høstsko og vinterstøvler til begge to. Har vært veldig fornøyd med dock boots og viking vintersko tidligere. Og vikings forede vinterstøvler.

Hadde gjerne kjøpt brukt om jeg ikke trengte å møte/hente da:p det er mye enklere å kjøpe alt nytt. Men skulle gjerne sluppet å handle for flere tusen i barnesko hvert år.

Gode tips?

Skoringen har jo 2 for 1 i løpet av høsten, det kan man spare mye på ;)

Veldig sjelden jeg kjøper sko til full pris.

Har et par Angulus vintersko som jeg kjøpte for halv pris rett over nyåret. De koster rundt 1200 nye.
Trenger kanskje et par til, men alltid noen butikker som har 20/25% i løpet av høsten/vinteren.

Bruker viking i bhg både høst/vår og vinter, de kjøper jeg på sportamore som regel. De har ofte 25 og 30% med kode. De har også fri frakt og retur, så er jeg usikker på størrelse bestiller jeg to og sender tilbake de som ikke passer.

Bruker Bisgaard støvler med ull fôr, de kjøpte jeg på babyshop nå, for 200kr

Følger med på salg, og tilbud og får gjerne de skoene jeg ønsker til en god pris.

Vi bor på Østlandet, så det meste av vær egentlig :p

Jeg er nøye på sko, men har enda aldri handlet til fullpris.
Her er det superfit vintersko som passer best på foten til jenta, kjøpte nettopp et par til 40% på jollyroom.
Ellers bruker vi viking Gore-tex til høst og vår.
Følg med på nettet, sist vinter var det for eksempel 3 for 2 på Brandos tror jeg det var.

Back
Topp