Pris på tidlig ul?

Mallings

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Er prisen på tidlig ul en formue overalt (ikke med henvisning selvfølgelig....)? Lurer på om alt er som det skal, men tenker det blir litt mye med ul nå (uke 7) samt i uke 12 for å sjekke nakkefold når prisen er rundt 1500 gangen.... :-/ har tross alt vært gjennom et vellykket svangerskap tidligere, så kroppen har jo gjort dette før... ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg var på en 6+1. da betalte jeg bare 75kr, hadde henvisning fra legen. Skal på en ny rundt uke 9 på saqmme plass for å se at utviklingen er som den skal. Går under samme henvisning, så 75kr.
Så har jeg bestilt en privat 10+4. Det er bare for "show". 3d, få bilder osv. Da betaler jeg 1300. Er dyrt ja, men verd det synes jeg. Var med forrige i uke 26 på samme plass. Men siden vi ikke skal vite kjønn vil jeg ikke dra så seint på 3d for er redd det er vanskelig å unngå å se kjønn da :P

Jeg skal betale 1200kr. Klarer ikke vente til tidlig ul om noen uker. ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Før uke 12 500kr og etter uke 12 800kr på sigrids ultra. Superhyggelig dame!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal betale 900 for ul før uke 12 :)

Skjønner av de lave tallene at de fleste ikke er i oslo by ja ;-)
Selv om 500-900 ikke er superbillig heller da

er i stavanger sentrum dette,så burde ikke være så usentralt

Skjønner av de lave tallene at de fleste ikke er i oslo by ja ;-)
Selv om 500-900 ikke er superbillig heller da

Jepp, dyrt på det glade Østland... ;-) om trangen blir stor nok, betaler jeg det det koster, men hadde ikke gjort noe å spart litt heller....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

900 for privat UL. Antagelig helt unødvendig, men jeg vil sjekke at alt ser greit ut mellom uke 12-14. Det er da det er lettest å oppdage evt. avvik på tidlig ul.

Jeg har fått henvisning fra legen til en tidlig ultralyd, da betalte jeg 50 kr. (tror det var for bildene). Så har jeg bestilt en selv, men da fikk jeg to for prisen av en siden de ikke så så mye første gangen. Jeg betalte da 950 kr. Kjempedyrt, men for meg vel verdt det siden jeg følte bekymringene ble mye mindre.

Back
Topp