pris på tidlig UL?

Melkesjokoladen

Gift med forumet
Dere som skal/har vært på tidlig UL. Har dere betalt noe og tilfelle hva?

Ringte en privat gyn idag for å få bestille time til tidlig UL og må betale 800 kr for det.
Vil ha tidlig siden jeg har hadd mye magesmerter i det siste, og vil være helt sikker på at det enda er liv der før jeg forteller nyheten til jul. Tenkte å høre meg legen om han kan henvise meg, men tviler litt på at han kan det :S

eg var på tidlig ultralyd i uke 11 sist svangerskap.

kosta 1000kr ca

Men har hørt at man kan få rabatt ,hvis man blir henvist av legen

Tror vi betalte 500/600 kroner da vi var på tidlig ultralyd forrige gang
-verdt hver eneste krone da :)

600kr :) 

Skal på privat ul, koster 900kr.

900 her også. Rart at det er såpass prisforskjell. Det har kanskje med utdanning å gjøre?

Oj så dyrt det var rundt omkring.
Jeg skal på tidlig UL imorgen, og betaler 500kr (privat jordmor). 3d UL på samme sted koster 800..Kanskje det er billigere i storbyne, siden vi har så mange å velge mellom? (Bor i stavanger:)

Hvem skal du til?

Går du til privat før 12.uke, så koster det 500kr her i Stavanger/Sandnes området hvertfall.

Jeg fikk henvisning av legen til gynokolog, så det koster ikke noe. Mht at alt ved graviditet er gratis, så lenge du går til offentlig og ikke privar praksis :)

På ultraportalen i trondheim koster det 900 før uke 12 og 1300 etter. Får med minnebrikke etter uke 12:-)

*p!nk smile* skrev:
Hvem skal du til?

Jeg var hos Karin Stangeland, hos Fem jordmødre ;)

Vet om et sted i byen her, der koster det 900 kr, med eller uten henvisning.

Men der jeg var i går kostet det 50 kr, med henvisning

der jeg skal om et par uker, koster det 600 før uke 12, 800 etter det. Sjekket priser på noen klinikker i oslo, de skulle ha 1200 kr uansett. Jeg synes i grunn at alt under 1000 er levelig, alt annet i svangerskapet er tross alt gratis;)

Juli Spire skrev:
900 her også. Rart at det er såpass prisforskjell. Det har kanskje med utdanning å gjøre?

Godt spørsmål.
Her skal vi den 8/12, og vi betaler 900,-

Back
Topp