pris på røyk; Taxfree vs Spania, Frankriket og Italia ?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Vi drar på cruise om ikke så mange dagene og mannebeinet lurer på om han skal hamstre røyk i taxfreen på Gardermoen eller om det er billigere i de forskjellige landene vi skal til.

Noen her inne som har tålig peiling på hva som lønner seg?
 
Det kommer vel an på hvilket merke han røyker, og om de fører det i overnevnte land. Dere kan jo sjekke når dere er der og kjøpe på tax'en når dere skal hjem igjen hvis de ikke har det? Evt. kjøpe litt på tur ut og retur. Det er nok sikkert litt kronasjer å spare, selv om det koster mer i EU-land.
 
Røyk er i mange land billigere eller ca samme pris som tax free.. Eneste er at jeg vet om noen som syntes røyken i visse andre land smaker anerledes grunnet andre parfymetilsetninger(?!).. I do not knnow:p

Jeg kjøper ofte med selv jeg.. Da vet jeg hva jeg får.. *haha*

Hvooor skaaaal dere a? *grønnavmisunnelseanywho*
 
Jeg hadde nok handlet på taxfree :) i spania er det ikke særlig billigere(iallefall ikke der jeg har vært) :) 
Vet ikke med de andre landene men det er jo ikke sånne typsik billige land som tyrkia og bulgaria så jeg kan ikke tenke meg at det er noe billigere.. men for all del, jeg aaaaner ikke.. bare tanken :D 

Jeg er grøøøøøønn av misunnelse jeg også :( :P
 
det lønner seg å kjøpe på gardemoen faktisk, det var dyrerre på flyplassen i tyrkia en på flyplassen i norge:P
 
NÅr jeg var på Gardermoen i helgen så var det såå drid! Hehe! En skikkelig teaser, hahaha!!!!

men vi kommer til å kjøpe på Gardermoen når vi flyr ned. Og når på flyet når vi kommer tilbake igjen :) 
 
En kartong sigaretter var nesten 100 kr billigere i taxfreen i Tyrkia enn i Norge.
 
Og med Norge mener jeg selvsagt taxfree'en i Bergen ;)
 
Ikke lett å vite hva prisen ligger på på flyplassen i Barca :/
Men vi kjøper i alle fall med oss en kartong ned så får vi se om vi finner ut av prisen når vi lander :)
 
Back
Topp