Pris på røyk i Sverige?

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
I sommer kjøpte jeg en kartong marlboro light (25-pakninger) på nordbysenteret i sverige. Jeg skal nå selge den til en kollega, men husker ikke hva den kostet? Kan noen hjelpe meg?

(Jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid, men tenkte mye på røyk, og trodde at jeg kom til å begynne igjen når jeg hadde født. Jeg har imidlertidig klart å la være[:D], så nå vil jeg kvitte meg med sigarettene jeg har liggende.)

Er ikke de skikkelig tørre nå? [8D]

Jeg veit bare at en kartong med 20-pakninger koster 410 på nordby'n, mer kan jeg ikke hjelpe med[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg veit bare at en kartong med 20-pakninger koster 410 på nordby'n, mer kan jeg ikke hjelpe med[8D]

Takk for svar[:)] Tobakken i sigaretter er jo ristet, er den ikke? Dvs at den, i motsetning til rulletobakk, skal være tørr? Kartongen med røyk er forseglet md plast, røykpakkene også.

ORIGINAL: Rosa Mirabella

Takk for svar[:)] Tobakken i sigaretter er jo ristet, er den ikke? Dvs at den, i motsetning til rulletobakk, skal være tørr? Kartongen med røyk er forseglet md plast, røykpakkene også.

Sigarettene kan bli for tørre de også altså. Men sålenge kartongen ikke er åpen, er de nok fine[:)]

ORIGINAL: Rosa Mirabella

Sigarettene kan bli for tørre de også altså. Men sålenge kartongen ikke er åpen, er de nok fine[:)]

ok. Godt[:)] [:D]

Back
Topp